Ремонт зарядних пристроїв. Автомобільний зарядний пристрій використовується для зарядки АКБ. Як і будь-який інший електроприлад, зарядний може вийти з ладу. Ремонт автомобільного зарядного пристрою не завжди складний.

Спеціалізований центр компанії FIXME ремонтує  наступні види пристроїв:

  • Зарядні пристрої (ЗП) – з їх допомогою заряджають акумуляторні батареї;
  • Пуско-зарядні пристрої (ПЗП) – ці пристрої використовуються для зарядки АКБ, а також допомагають завести двигун в разі його розрядки.

Варіанти поломок зарядних пристроїв

  • Ремонт плати управління;
  • Потрібна заміна конденсаторів;
  • Заміна транзисторів;
  • Вийшли з ладу варистори;
  • Потрібно поміняти запобіжники;
  • Не працює мережевий кабель.

В ході експлуатації можуть виникнути такі несправності зарядного пристрою:

  • При підключенні зарядки до акумулятора не з’являється зарядний струм;
  • При підключенні до АКБ стрілка амперметра різко йде вгору;
  • Не горить світлодіод.

При виникненні будь-якої неполадки можете звернутися в сервісні центри компанії FIXME. Ми виконаємо ремонт зарядного пристрою Львів швидко, якісно, ​​з гарантією.

Ми допоможемо відремонтувати керуючу частину і силову частину зарядного пристрою. Виконаємо попередню діагностику стану зарядки і при необхідності виконаємо ТО.

Процес ремонту пуско-зарядних пристроїв включає:

  1. Розбирання, чищення та продування стисненим повітрям;
  2. Огляд силових провідників і схем управління;
  3. Перевірка вихідних напруг і струмових відсічок;
  4. Діаностика адаптивних режимів;
  5. Перевірка режимів зарядки;
  6. Виконання необхідної заміни складових;
  7. Налагодження та регулювання робочих параметрів;
  8. Збірка і остаточна перевірка під навантаженням.

Зарядка акумулятора автомобіля від мережі здійснюється періодично, при цьому застосовують спеціальний зарядний пристрій. Для кислотних акумуляторів з рідким електролітом в ЗУ передбачено мінімальну кількість функцій. Для літієвих АКБ потрібні прилади з автоматичним веденням процесу зарядки в 2 етапи. ПЗП – прилади універсальні, з їх допомогою можна запустити мотор безпосередньо, без АКБ, або провести зарядку батареї. Потреба в ремонті зарядних пристроїв з’являється, коли вони не виконують функції – не тримають задані параметри або показники на шкалі змінюються хаотично.

Ремонт зарядного пристрою «Електроніка» для автомобільного акумулятора

ЗП «Електроніка» відноситься до приладів для зарядки АКБ легкових авто і мотоциклів. У пристрої є плавне регулювання встановлення зарядного струму. Електронна захисна схема передбачає подачу енергії на вихідні затискачі після підключення АКБ. Зарядний струм піде, якщо напруга на клемах АКБ вище 4 вольт. Прилад адаптований під параметри українських мереж, автоматично відключається після 10 -11 годин безперервної роботи.

ЗП складається з корпусу, лицьовой панелі. Забезпечує процес зарядки силовий трансформатор, друкована плата з радіоелементами і радіатор. Простий пристрій надійний в експлуатації. Якщо виникли сумніви в працездатності ЗП, для перевірки можна підключити до нього лампочку на 12 В. Горить – прилад справний. Виявили відмову – причину потрібно шукати від простого до складного:

  • Перевірити з’єднання проводів, справність вилки і розетки, наявність напруги в мережі.
  • Обстежити силовий вузол – напруга на обмотках трансформатора, переконатися, що амперметр робочий, запобіжник справний.
  • Провести діагностування електронної плати управління.

Ремонт зарядного пристрою Львів для автомобільного акумулятора виконують після відключення приладу від мережі. Знявши кришку, потрібно переконатися, що дроти цілі, сліди короткого замикання відсутні, контакти закріплені або усунути видимі несправності. З інструментів знадобиться викрутка і паяльник.

В першу чергу перевіряють напругу на вході. У ремонт і діагностику авто зарядного пристрою входять дії по перевірці наявності напруги на запобіжнику, обмотках трансформатора, справність перемикача. Перевірка діодного містка полягає в вимірі струму, що протікає. Якщо струм втрачається, потрібно замінити діодний міст повністю або обстежити на працездатність кожен компонент.

Зарядні пристрої з розширеними функціями

Пуско-зарядний пристрій для легкових автомобілів комбінованого типу може завести машину, коли акумулятор сів, зробити підзарядку батареї в умовах гаражу, не знімаючи його з авто. Прилад являє видозмінений інверторний зварювальний апарат з регульованою вихідною напругою. Розрізняють імпульсні і трансформаторні пристрої. Діагностика та ремонт пуско-зарядних трансформаторних пристроїв Львів мало відрізняються від ЗП «Електроніка». Впевнене читання електронних схем і володіння паяльником для майстра обов’язкове.

Все більше автомобілів обладнають літієвими акумуляторами. Зарядні пристрої для них інші, використовується інтелектуальний прилад iMAX B6 і подібні електронні апарати. Ними можна заряджати всі види батарей і навіть одиничні екземпляри літій-іонних і нікель-кадмієвих акумуляторів 18650. Пристрій має процесор, в автоматичному режимі заряджає і розряджає будь які АКБ, використовуючи різні режими. Ремонт зарядних пристроїв Львів такого типу складний, виконується в сервісних центрах.

Як відремонтувати зарядний пристрій для акумулятора автомобіля своїми силами

Зарядні пристрої для акумуляторів автомобілів (ПЗП) у великій кількості є на споживчому ринку. Однак будь-який з них згодом може зламатися в процесі експлуатації. Тому власникам автомашин не завадить знати про те, як проводити простий ремонт зарядних пристроїв Львів для автомобільних акумуляторів. Безумовно, багато що залежить від ступеня поломки: якщо вона найпростіша, є елементи, які можна полагодити самостійно.

 Основні види ПЗП

Всі зарядні пристрої, на підставі принципу роботи, діляться на два види: імпульсні і трансформаторні. Імпульсний пристрій працює завдяки наявності в ньому імпульсного перетворювача струму. А всередині трансформаторної зарядки знаходиться простий трансформатор з випрямлячем, за рахунок якого ПЗП важить більше і виглядає більш громіздким, ніж імпульсний. Пристрої імпульсного типу в роботі вважаються надійнішими, але трансформаторні більш прості в обслуговуванні та ремонті.

Як перевірити зарядний пристрій

Якщо ви вирішили зробити зарядку акумулятора автомобіля в домашніх умовах, але сумніваєтеся в своєму ЗП, ця стаття для вас. За допомогою простої перевірки визначається якість і справність його роботи.

Один із способів – підключити його до акумулятора і провести вимірювання показників напруги мультиметром. Оптимальний показник в даному випадку – 14 В, допускається трохи вище, до 14,4 В. Якщо напруга менше 13 В, або мультиметр фіксує її скачки, значить, точно є несправність, і необхідно провести той чи інший ремонт пуско-зарядного пристрою.

Якщо під рукою не виявилося акумулятора, можна перевірити працездатність зарядного пристрою простий електричною лампочкою, розрахованої на напругу 12 В. Якщо при підключенні до нього лампочка починає горіти – зарядка працює нормально, а якщо лампочка не загоряється, пристрій слід відремонтувати.

Основні причини поломки зарядних пристроїв

Головні причини поломки ПЗП для батарей у автомобілів можуть полягати в наступному:

  • акумулятор заряджали неправильно;
  • «Відійшли контакти» або пошкодилися самі дроти;
  • міг вийти з ладу діодний місток, запобіжник, амперметр, або інша складова частина ПЗП;
  • можлива втрата струму на певному етапі його передачі.

Проводимо простий ремонт ПЗП своїми руками

Можна спробувати провести простий ремонт зарядного пристрою Львів і на прикладі блоку живлення трансформаторного типу розглянути, яким чином це слід робити.

Перш ніж проводити будь-які дії з ПЗП, потрібно обов’язково вимкнути його з мережі. Акуратно зняти кришку з допомогою викрутки і насамперед перевірити цілісність дротів. Цілком можливо, що справа в ослабленні контактів, і тоді проблеми можна вирішити самостійно, використовуючи простий паяльник.

Буває, що деякі пластмасові з’єднання між складовими частинами зарядного пристрою ламаються або плавляться. В цьому випадку їх теж можна замінити самостійно, використовуючи паяльник і відповідні підручні засоби.

Якщо ж всі дроти і з’єднання на місці, слід перевірити по черзі всі інші елементи ПЗП. Насамперед мультиметром перевіряється рівень напруги на початку електричного кола, на вході. Напруга вимірюється по дроту до того місця, де провід з’єднується з самим трансформатором.

Якщо напруга скаче або її взагалі немає, далі перевіряється:

  • запобіжник (нпруга повинна бути з обох сторін, на одній клемі і на інший, а якщо є проблеми – запобіжник замінюється);
  • проводка і вилка (напруга перевіряється за тим же принципом, за наявності проблем проводиться заміна того або іншого);
  • перевірка самого трансформатора (виміри напруги, якщо є – трансформатор справний, якщо немає, потрібно провести перевірку галетного перемикача);
  • якщо перемикач несправний, вихідна напруга буде відсутньою, але присутньою на вході.

Перевірка діодного містка

Якщо є бажання і вміння продіагностувати діодний місток, треба мати на увазі, що діодні мости бувають як монолітні, так і з можливістю заміни одного несправного діода на інший. Монолітні мости в разі несправності знімаються і міняються цілком. Що стосується подачі напруги на місток для перевірки його нормальної працездатності, напруга подається на ПЗП. Якщо міст працює нормально, струм не буде губитися ні на вході, ні на виході. Якщо ж струм на одному з цих етапів не йде, то потрібно окремо перевірити кожен діод, виявити несправний і замінити його.

Перевірка амперметра всередині ПЗП

Для більш точної діагностики поломки, якщо нічого не було виявлено при попередніх перевірках, слід перевірити амперметр. Якщо при перевірці напруги в амперметрі вона відсутня, а при з’єднанні його клем між собою напруга з’являється – значить, амперметр зламався, і його пора відремонтувати.

Таким чином, діагностику несправності і простий ремонт зарядних пристроїв Львів для автомобільних свинцево-кислотних акумуляторів реально провести своїми силами. Але коли не йде зарядка на акумулятор через несправність приладу, а автолюбитель не має необхідних навичок в галузі електроніки, або самому полагодити ПЗП не вдалося, краще за все буде звернутися до фахівців. В крайньому випадку можна спробувати зарядити акумулятор без зарядного пристрою.