068-292-90-10
VIBER

Ремонт вентиляторів Львів. Сервісний центр компанії FIXME, що виконує якісний ремонт побутової техніки у Львові, відновить працездатність Вашого рятівника в спекотний день і владнає всі неполадки в його роботі. До того ж, висока кваліфікація і багаторічний досвід роботи наших майстрів дозволить дати гарантію на подальшу та головне – успішну експлуатацію пристрою. Здійснюючи ремонт вентиляторів Львів, наші фахівці використовують високоякісні та оригінальні запасні частини, а так само сучасне і професійне обладнання та інструменти, що і дає блискучий результат нашої роботи.

Фахівці нашого сервісного центру усунуть навіть найсерйознішу поломку вентилятора.

Особливо в літній сезон незамінний вентилятор. Але можливо і таке, що в самий невідповідний момент він може вас підвести і зламатися. Цього не можна виключати, оскільки жодна техніка не вічна. У разі того, якщо ви помітили якісь неполадки в його роботі, це перший сигнал для того, щоб звернутися до фахівця.

Наш сервісний центр займає лідируючі позиції серед компаній по наданню ремонтних робіт. Ми виробляємо ремонт вентиляторів у Львові різних марок і модифікацій. Усунути навіть найсерйознішу поломку нам допоможе спеціалізоване обладнання та новітні інструменти.

Несправності, які трапляються під час роботи вентиляторів:

  • вентилятор не включається;
  • поломка кнопок і перемикачів;
  • вихід з ладу блоку управління;
  • несправність дротів живлення або вилки.

Не рекомендується проводити спроби самостійного ремонту, оскільки без наявності відповідних знань, навичок і інструментів можна ще більше нашкодити техніці. Наші співробітники мають все необхідне для проведення комплексного ремонту та інших профілактичних робіт.

Ми здійснюємо наступні види робіт:

  • комплексна технічна діагностика;
  • профілактичні заходи;
  • відновлення електромотора;
  • ремонт дротів живлення;
  • лагодження кнопок і перемикачів управління;
  • зміна лопатей і багато іншого.

При дотриманні правил експлуатації, дбайливого ставлення з пристроєм і проведенні регулярної профілактики можна продовжити термін пристрою.

Нашими перевагами є:

  • високий професіоналізм і великий досвід роботи співробітників;
  • спеціалізоване оснащення;
  • проведення безкоштовної технічної діагностики;
  • широкий спектр послуг;
  • наявність складу з оригінальними запчастинами;
  • виїзд майстра додому і в офіс;
  • прийом замовлень з усіх регіонів країни;
  • гарантія високої якості;
  • прийнятна цінова політика.

Ми знаходимо індивідуальний підхід до кожного клієнта. Залишивши заявку у нас на сайті або замовивши зворотний дзвінок в самий найближчий час ми вам передзвонимо. Співробітники проконсультують вас з усіх питань.

Ви вирішуєте полагодити прилад своїми руками і на перший погляд здається, що це просто. Однак своя специфіка, для якої потрібні спеціальні знання, обладнання, запчастини та дотримання електробезпеки, вимагає професійної участі. Послуга в нашому сервісному центрі включає:

  • діагностику, визначення дефектів;
  • підбір комплектуючих;
  • ремонт;
  • контрольне тестування;
  • гарантію.

Ціна на ремонт вентилятора Львів залежить від складності відновлення апарату від простої заміни шнура, вилки, перемикача до налагодження двигуна або плати мікросхеми. До початку робіт замовнику озвучуються шляхи вирішення проблеми, ціну на ремонт, терміни виконання.

Типові несправності

Зламаний пристрій перестає повертатися в сторони, обертається на малих обертах, гуде, його вентиляція дуже слабка або обдув йде без охолодження. Серед частих дефектів – вихід з ладу перемикача приладу. Апарат може просто не працювати при включенні в мережу і його мережевий індикатор не горить. При підозрі на несправність обладнання треба обов’язково відключити від мережі, тим більше, якщо пристрій заіскрило, від нього пішов дим і з’явився запах горілої пластмаси.

Можливо, Ваш прилад засмітився і його потрібно почистити, але поломка може бути і більш серйозною. Щоб уникнути в подальшому неприємностей, треба профілактично змащувати устаткування, редуктор протирати вологою тканиною без застосування абразивних засобів і не допускати попадання води. Правильно очистити грати приладу, змастити пристрій Вам допоможуть в нашій майстерні.

Наш сервісний центр у Львові надає ремонтні послуги і профілактичний сервіс кліматичної техніки, всіх типів побутових вентиляторів (підлогові, настільні, стельові, настінні). Є багато факторів на користь вибору нашої компанії, але найбільш значимий – якість послуги, за яку ми несемо відповідальність перед споживачем. Замовте зворотній дзвінок, і наш менеджер швидко організує рішення вашої проблеми.

Ремонт вентиляторів своїми руками

У найспекотніші літні дні, єдиним порятунком від знемагаючою спеки, є звичайний підлоговий вентилятор.

Далеко не кожен може дозволити собі повноцінну спліт систему або хоча б мобільний кондиціонер.

Зверніть увагу

Але на жаль, і цей недорогий і доступний вітродуй, час від часу ламається. Особливо летять як насіння китайські моделі.

А їх на нашому ринку переважна більшість. Що ж робити, якщо вентилятор перестав обертатися і працювати? Які у нього основні болячки і через що він ламається?

Давайте розберемося докладніше.

Всього можна виділити 5 основних причини виходу з ладу підлогових вентиляторів:

  • старе засохле мастило або його недолік
  • перегорання термічного реле або запобіжника
  • виткове замикання обмоток або обрив проводів
  • механічне зміщення вала двигуна

Головна проблема дешевих моделей, на яку чомусь мало хто звертає увагу – неправильне лиття лопатей. Через це відбувається дисбаланс, розбиваються підшипники, збільшуються зазори.

На це ви вплинути ніяк не можете, так як вже купили вентилятор з таким початковим дефектом. Іноді він начебто і працює, нормально обертається крильчатка, але при цьому не дме.

Тобто, ніякого охолоджуючого потоку повітря від нього немає. Через що це відбувається?

Через неправильний кут атаки лопатей. Його пелюстки деформовані і ганяють повітряний потік по колу, а не викидають назовні.

Цей ефект може проявитися з часом, після того як вентилятор довго стояв під прямими променями сонця і його крильчатка нагрівшись, почала поступово змінювати свою форму.

Лікується це тільки заміною крильчатки на нову.

Проблемою, що найбільш часто зустрічається, є засохле мастило або його недолік. Вентилятор починає підклинювати, втрачати обороти і як наслідок, збільшується навантаження на двигун. Вітродуй вже не працює в повну силу.

Движок намотаний тоненьким дротом в 0,2 починає грітися і поступово вигорають обмотки.

Як виявляється подібний дефект? В цьому випадку вентилятор перестає обертатися. Він гуде, але крильчатка не крутиться.

Важливо

А ще буває, що він буде працювати тільки з 3-й швидкості, а на перші дві зовсім не реагує. Йому просто не вистачає потужності, щоб провернути вал.

Щоб його завести, доводиться як на старих літаках, в нахабну розкручувати лопаті.

До речі, такий же симптом може бути і при пошкодженні пускового конденсатора. Як же без приладів дізнатися, яка причина винна в поломці?

Для цього потрібно хоча б дістатися до вала двигуна, знявши захисний кожух і лопаті. Якщо вал від руки буде обертатися з великими труднощами, то звинувачуйте бруд і засохле мастило.

А якщо він крутиться легко і у нього є інерція, то швидше за все накрився кондер. Симптом – включили вентилятор в розетку, а він не крутиться. При цьому прокручуєте в нахабну мотор і він запускається.

Якщо рукою при роботі притримати лопаті вентилятора, він знову може зупинитися. Перевіряється конденсатор мультиметром, якщо у нього є відповідна шкала виміру ємності.

Для заміни підбирайте новий кондер по таким же параметрам, які вказані на корпусі старого.

До речі, ще не до кінця висохлий конденсатор також впливає на обороти. Якщо ви помітили, що вони у вас впали і вентилятор став крутитися повільніше, це дзвіночок для його перевірки.

Порада

Проблема тугого обертання вирішується новим змащенням підшипників. Тут використовуються так звані підшипники ковзання. Хтось називає їх втулками.

Застосовувати кульки в таких конструкціях дорогувато, та й гримлять з часом вони будь здоров. Для ремонту вентиляторів Львів зовсім не обов’язково розбирати весь двигун цілком. Досить відкрутити кілька гвинтиків і бризнути в потрібні місця універсальним аерозолем WD40.

Як же дістатися до втулок, не знімаючи двигун? Для початку, відкручує центральний гвинт на задній стінці захисного кожуха.

Ще один саморіз ховається в регулювальній кнопці-важелі для повороту або стопора голови вентилятора.

Після цього, задня кришка легко знімається зі свого місця. Що знаходиться під нею? Тут ви можете побачити редуктор поворотного механізму, який надає обертання всій голові.

Знизу до нього підходить спеціальна тяга.

Зверху закріплений пусковий конденсатор движка.

До речі, майте на увазі, що в різних моделях його може там і не бути. В цьому випадку, шукайте його біля кнопок перемикання швидкостей.

Щоб отримати доступ до підшипника двигуна, вам буде потрібно зняти редуктор. Кріпиться він на трьох винтиках, а знизу підпирається тягою.

Скручуєте гвинти і від’єднуєте тягу. Після цього редуктор знімається з вала і ви отримуєте доступ до задньої втулки.

Більше нічого розкручувати і розбирати не потрібно. Решта за вас зробить ведешка.

Одягаєте на балончик WD40 вузьку направляючу трубочку і кілька разів пшикаете в зазор між валом і підшипником.

Зверніть увагу

Після розбризкування WD40, рукою провертаєте вал в різні боки і трохи рухаєте його вперед-назад.

Зайве загусле змащення, стороннє сміття і пил будуть поступово виходити назовні. Ці надлишки бруду легко видаляються ватяними паличками.

Якщо у вас є густе мастило по типу циатім або літол, бажано нанести його на черв’як редуктора. Після цих чистячих процедур, капаєте на підшипник з зовнішньої сторони кілька крапель олії для швейних машинок.

Тільки не потрібно наносити її занадто багато. Інакше вона в наслідок розтікається по всіх місцях і на неї налипає пил, назад перетворюючись в бруд. У підсумку ви знову отримаєте клин і проблему з обертанням вентилятора.

Біля втулок в окремих моделях ставлять повстяні шайби. Вони просочуються маслом і при нагріванні, масло стікає на вал, змащуючи його.

Збирається все в зворотній послідовності. Тяга – три гвинта редуктора – зовнішня кришка.

До речі, якщо занадто затягнути центральний шуруп на задній кришці, а це саме саморіз, а не гвинт, він може пройти крізь пластмасу поворотного редуктора і впертися в вал.

У вас знову будуть проблеми з оборотами і заклинювання. Часом причина поломки буває банальна і непередбачувана.

З заднім підшипником розібралися, далі переходите до передньої частини вентилятора. Тут по центру стоїть захисний ковпачок.

Він відкручується, увагу – за годинниковою стрілкою, так як різьба тут ліва.

Важливо

Скидаєте його і знімаєте пропелер з вала. Ви отримуєте доступ вже до переднього підшипника ковзання.

Принцип тут той же самий. Спочатку видавлюєте і розм’якшується старе мастило і бруд ведешкой, а потім наносите нове.

Після цього одягаєте пропелер назад і закриваєте кришку. Закінчивши ремонт, включаєте вентилятор на підвищених обертах, і давши йому попрацювати так кілька хвилин, переключаєте на ту швидкість, яка потрібна.

Якщо пошкодження більш складне і просте мастило не допомагає, доведеться розібрати вентилятор  детальніше.

Спершу робите все махінації з розбирання як зазначено вище. Після зняття пропелера, відкручуєте пластикову передню контргайку, яка розташовується відразу за ним, і скидаєте всю захисну рамку.

В руках у вас залишається сам двигун і ніжка, в якій проходять дроти живлення і розташований кнопковий механізм.

Розбираєте цю ногу викрутивши 6 саморізів.

В першу чергу перевіряйте пайку проводів. Цілком можливо один з них, або навіть кілька відвалилися або відгоріли.

Якщо все ціле, як зрозуміти який дріт куди йде і за що відповідає? Починайте перевірку з двох проводів від вилки живлення.

Один з них, нехай це буде чорний, через лампочку підсвічування йде безпосередньо до двигуна вентилятора.

Другий провід заходить на нижню клему набірного вимикача (кнопка 0).

Порада

Далі, шляхом натискання відповідних кнопок – 1-я швидкість, 2-а, 3-я, замикаються ті чи інші контакти перемикача, і тим самим змінюється швидкість двигуна.

Кожен провід від цих кнопок йде до свого виводу на обмотці, з більшим чи меншим числом витків. Подаючи на них напругу, ви змушуєте пропелер крутиться швидше або повільніше.

Натискання кожної кнопки супроводжується замиканням своєї контактної групи.

При цьому інша контактна група в цей момент розмикається.

Іноді ці контакти підгорають або не доходять до своєї пластини. Тоді у вас пропадає будь-яка з швидкостей.

Перевіряється це все елементарно китайським мультиметром, в режимі продзвонювання ланцюга.

Якщо у вас обірветься найперший дротик, чи не буде контакту на ньому, то мотор вентилятора просто не запуститься. Тому при повністю непрацюючому вентиляторі, перевіряйте в першу чергу його.

Якщо звичайно перед цим ви переконалися, що справна сама вилка і шнур живлення від неї. Це також видзвонюється тестером.

Один кінець щупів ставите на штир вилки, а іншим торкаєтеся до контактного майданчика на кнопці “0”. При справності має бути нульовий опір.

Далі можна перевірити таким же чином дроти на всіх швидкостях. Контактний щуп на вилку – інший щуп на провід, що відходить від відповідної кнопки швидкості до двигуна.

Якщо всюди по нулях, значить перемикач і дроти у вас робочі.

Далі перевіряєте другий контакт на вилці і той дротик, який безпосередньо йде повз вимикач на движок. Переконайтеся, що тут шнур у вас теж цілий.

Тільки після цього можна переходити до перевірки обмоток самого двигуна.

На мультиметрі виставляєте опір в 2000 Ом. Далі, щоб не викусувати ніде дроти, в місці підключення конденсатора, зачищаєте трохи ізоляцію.

Якщо перевірка цілісності обмоток також не виявила відхилень і дефектів, йдете далі. Для цього повністю розбираєте вентилятор, що називається по кісточках.

Спочатку двигун потрібно звільнити від усіх пластмасових деталей. Відкручує 4 гвинта з лицьового боку і знімаєте кришечку.

На нових моделях крім гвинтів, ще є засувки. Їх потрібно відігнути викруткою.

Щоб від’єднати ногу, потрібно знайти ще один гвинтик, який зазвичай ховається під заглушкою.

Послабляєте його і витягуєте кріпильний вал. Для демонтажу проводів, які проходять крізь ногу, їх потрібно викусити або випаяти з клемників на кнопках швидкостей.

При цьому запишіть або замалюйте, куди який спочатку підключається.

В результаті у вас в руках повинен виявитися голий мотор вентилятора без усього зайвого.

Розбираємо його. Відкручує гвинти, що стягують задню кришку.

При цьому перед розбиранням, обов’язково на всіх кришках і залозі ставте позначки того, як все було зібрано спочатку.

Інакше після неправильної стикування, у вас пропаде центрування. Виникнуть проблеми з підклинюванням валу і обертанням лопатей.

Знявши підшипник, ви добираєтеся до самих обмоток. Серед пучка проводів живлення, що йдуть від перемикача, шукайте спеціальне термореле.

Дуже часто движок перестає працювати після його перегорання. Дане реле має спрацьовувати і розмикати ланцюг, при температурі обмоток в 135-145 градусів.

Після охолодження, реле знову замикається і вентилятор запускається. Так ось, іноді воно перегорає повністю і фактично грає роль запобіжника.

Важливо

Якщо ваш вентилятор став часто відключатися і самостійно запускатися знову, винен саме цей захист. Знайте, що просто так він не спрацьовує. Це означає, що у вас або підклинює вал, або приходить кінець обмоток і вони перегріваються.

Перегрів обмоток може бути пов’язаний з руйнуванням маленької крильчатки, яка стоїть на валу всередині самого двигуна. Вона покликана обдувати і знижувати температуру витків.

У найдешевших моделях термодатчик-реле не ставлять, в них все під’єднане безпосередньо. Виходячи з цього, якщо ваш «термозапобіжник» згорів, його можна звичайно зашунтувати і запустити вітродуй. Але при цьому ви залишитеся без захисту від пожежі.

Це реле також перевіряється тестером.

Між його лапками повинен бути ланцюг в режимі продзвонювання.

Якщо всі деталі і релюшки всередині цілі, залишається уважно через збільшувальне скло переглянути обмотки, вал і ротор. Можливо ви побачите обірвані або покоцані мідні жилки.

Таке трапляється, коли підшипник вискакує зі свого посадкового місця і ротор починає битися з обмоток.

У сучасних китайських підлогових вентиляторів, досить часто слабшає гвинтове з’єднання між двох половинок двигуна. Не забувайте, що вал з обох сторін одягається на трикулачні міднографітові втулки, які щільно стопоряться в кришках.

При їх складанні і затягуванні, можна легенько постукати молоточком по самому трансформаторному залізу, щоб вал крутився легко, з невеликою інерцією.

В кінцевому підсумку вал вивалюється з підшипника, в результаті чого з’являється клин. Як наслідок, ротор починає дряпати обмотки і свою поверхню.

Також майте на увазі, що якщо ваш вентилятор впав і після цього перестав працювати і обертатися, то і тут швидше за все стався перекіс втулок. Нічого іншого поламатися від такого падіння не може.

Конденсатор від цього не зіпсується, обмотки залиті лаком не позриваються. Хіба що, деякі кнопки можуть відійти. Але в першу чергу перевіряйте співвісність підшипників. І тоді все буде працювати як треба.

Порада

На жаль, з механічним дефектом обмоток або ротора, а також їх внутрівитковими замиканнями, вам самостійно не впоратися. Перемотувати движки дешевих вітродуїв не раціонально, набагато простіше буде купити нову модель.

Однак це вже остання стадія перевірки, і є надія, що ви до неї так і не доберетеся, знайшовши пошкодження де-небудь в іншому місці, методами розглянутими вище.

Як бачите ремонт вентиляторів Львів своїми руками не така й складна справа. Вдалого Вам ремонту!