Ремонт в’язальної машини Львів. В’язальні машини набули популярності ще у вісімдесятих роках, коли, в тому числі, і жителі нашої країни зрозуміли, що за допомогою такого пристрою можна створити дійсно оригінальну річ.  В наші дні такі машини стали більш досконалими, а останні моделі і зовсім комп’ютеризованими.  Однак і старі моделі все так само затребувані, ними користуються повсюдно.

Але з часом будь-який такий пристрій може прийти в непридатність, якщо йому відмовляти в регулярному технічному обслуговуванні.  А тому рано чи пізно, але будь-який в’язальній машині потрібен ремонт.

Але це раніше щасливі власники такого складного обладнання для в’язання рідко могли собі дозволити якісний ремонт в’язальних машин Львів, хіба що вітчизняних моделей.  Зараз з цим проблем практично ніде немає, а вже, тим більше, в такому мегаполісі, як Львів.  Якщо у вас трапилася поломка старої або нової машини, то ви можете звернутися за допомогою в наш сервісний центр компанії FIXME.  Тут в разі необхідності проведуть повну діагностику вашого обладнання, знайдуть проблему, і в найкоротші терміни її усунуть.  Крім того, ми надаємо й інші послуги в даній сфері, наприклад у нас ви можете замовити комплектуючі та запасні частини на заміну до своєї в’язальної машині за найдоступнішими цінами у Львові.

Ремонт в’язальних машин вдома або в ательє

В’язальні машини дають великий простір для творчості рукодільниць.  Причому полегшують їх працю і дозволяють отримати готовий результат набагато швидше, ніж при в’язанні спицями.  Але це за умови гарної роботи обладнання.  Найменша поломка машинки викликає витягування петлі, викривлення голки і залишає дефекти в роботі.  Усунути такі неполадки своїми руками буває досить важко.  Як вчинити в такій ситуації?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

У вас зламалася в’язальний машинка?  Не варто впадати у відчай.  У сервісній службі компанії FIXME можуть усунути будь-який дефект.  Наші майстри швидко і професійно проведуть ремонт в’язальних машин у Львові будь яких брендів.  Ми безкоштовно приїдемо до вас додому або на виробництво в зручний для вас час.  Замовити виїзд фахівця в будь-який район Львова можна на сайті або за телефонами  вказаними на сайті без перерв і вихідних.

Основні деталі в’язальної машинки

Однією з основних деталей є голка.  У більшості машин їх 200 штук.  В’язальне полотно розраховується не від початку ряду (як при в’язанні на спицях), а від центру.  По центру же, на задній частині голківниці, встановлений і лічильник рядів.  Голка має наступну будову:

  • хвостик;
  • стрижень;
  • язичок;
  • гачок;
  • п’ята.

Для отримання якісного трикотажного полотна стрижень і хвостик повинні бути ідеально рівними.  Язичок повинен легко відкриватися і закриватися.  При закриванні він повинен строго укладатися на гачок.  Ніяких, навіть найменших, зсувів язичка бути не повинно.  П’ята повинна бути постійно змащена і не мати слідів зносу.

Іншою основною деталлю є каретка.  При її русі голки переміщаються, внаслідок чого утворюються петлі.

Поширені несправності в’язальних машин

  • Різна довжина петель в рядах полотна. Щоб трикотажне полотно виглядало красиво, воно повинно бути пов’язано петлями однакової довжини.  Якщо в в’язанні змінювалося натяг нитки, що сходить з бобіни, у виробі петлі будуть відрізнятися.  Причиною цього могли бути нерівномірне намотування пряжі, нерівномірна відтяжка вантажами країв в’язаного полотна, інша щільність нитки нової бобіни.
  • Поява зайвих петель при роботі з великим полотном. Таке може відбуватися, якщо петля з попереднього ряду не скидається з голки, а залишається в ряду.  При подальшому вив’язуванні полотна, вона подовжується і може обірватися.  Такий дефект в роботі може утворитися, якщо язичок голки погано рухається і заїдає.  В цьому випадку потрібно замінити голку.  При посиленому натягу нитки, що подається з бобіни, подвоєння петель може відбуватися на декількох голках одночасно.  Вирішити проблему може зменшення натягу нитки.
  • Утворення дірок на полотні. Найчастіше цей дефект полотна утворюється, якщо на нитці, що подається, є вузлик, яким вона чіпляється за гачок голки.  Або якщо на голці або інших частинах машинки є щербини або шорсткості, за які чіпляється нитка.
  • Асиметрія полотна. Ця проблема з’являється при вив’язування полотна з іншим натягом нитки в новому ряду.  Потрібно перевстановити каретку і її напрямні.
  • Викривлення або злам голки. Відбувається, якщо нитку для роботи обрали невірно.  Обов’язково потрібно перевірити, як встановлено щітки, нитководій і голківниця.
  • Заклинювання каретки. Досить складна, але, тим не менш, часта несправність.  Відбуватися вона може, якщо неправильно підібрана пряжа, сильно натягнута робоча нитка, полотно в принципі в’яжеться занадто щільно, відсутнє або бракує змащення, засмітилися голки.

Рекомендації по догляду та обслуговування

Основною причиною виникнення несправностей буває неправильний догляд (або його відсутність) або знос деталей.  Які дії можуть продовжити термін служби машинки?

  • Після кожного дня роботи на машині потрібно встановити голки в передній неробочий стан, зняти каретку і спеціальним пензликом очистити всі деталі від залишків пилу, ворсу, обривків ниток. Зняти пух і бруд між клинами.
  • Не рідше 2-х разів на місяць при регулярному використанні машинки слід чистити клини.
  • 2-3 рази на місяць, в залежності від інтенсивності роботи, потрібно змащувати голки.
  • Не рідше одного разу на рік потрібно проводити чистку голківниці. При цьому потрібно витягнути всі голки і замінити пружину або шнур.

Які голки підбирати для роботи

Щоб в’язаний виріб вийшов хорошої якості, голки повинні відповідати наступним вимогам:

  • Нові підбираються в розмір, прописаний в інструкції до пристрою.
  • Всі голки повинні мати ідеально гладку поверхню. Будь-яка зазубрина, пляма іржі, шорсткість будуть розволокнювати нитку.  Це буде не тільки надавати неохайний вигляд виробу, але і приводити до нерівномірно пов’язаним рядам, а в деяких випадках і обриву нитки.
  • П’яти голок потрібно розташовувати в одній площині зі стрижнем.
  • Язичок повинен легко відкриватися і закриватися. При закриванні він повинен щільно прилягати до гачка голки.
  • Голки повинні легко рухатися по пазах.

Чому ремонт краще довірити професіоналам?

В’язальна машина досить технічно складне обладнання.  При наявності будь-якої несправності в її роботі, ми рекомендуємо не займатися самостійним ремонтом.  Краще звернутися до фахівців.

У сервісному центрі компанії FIXME працюють кваліфіковані майстри, які швидко і якісно проведуть ремонт в’язальних машин у Львові будь-якого виробника.  Для цього у нас є склад оригінальних запчастин.  Кожен майстер оснащений професійним діагностичним обладнанням та професійним інструментом для ремонту.

Ремонт в’язальної машини своїми руками

Ремонт в’язальної машини Львів – це справа складна і під силу тільки досвідченому майстрові.  Добре, якщо ви живете у Львові або іншому великому місті, де є фахівці з ремонту в’язальних машин.  А що робити, якщо у вашому місті такого майстра годі й шукати?  Вся надія на інтернет або книгу, де є розділ, присвячений ремонту в’язальних машин.  Але таку книгу не так-то просто купити, а головне зрозуміти.

Термінологія, яка використовується в технічному описі пристрою і експлуатації в’язальних машин, буквально ріже слух.  А вже вловити сенс змісту цієї книги може взагалі тільки фахівець.  Ми пропонуємо вам нескладні і прості загальні рекомендації по ремонту в’язальної машини типу Нева, Нева- 2, Нева- 5, Сварник, Верітас.  Їх можна використовувати, якщо ремонт в’язальної машинки Львів потрібно зробити самостійно.

1.     Голківниці повинні бути встановлені так, щоб відбійні зуби (металеві пластини на краю машини) були паралельні по всій довжині машини і між ними був один і той же зазор.

Залежно від конструкції машини він може бути різним, але для машин 5-го класу (Нева, Верітас, Сварник та подібні) він дорівнює 3,8 мм.  Це не означає, що вам потрібно з лінійкою проміряти всі зуби.  Просто, при пошуку причини несправності вашої в’язальної машини, зверніть на це увагу.

Перевірте, чи всі зуби рівні (чи не погнуті) і чи всі вони розташовані строго горизонтально.  Можливо, один з них і був причиною збою роботи в’язальної машини.

2.     Забоїни на ребрах голківниці призводять до заклинювання каретки

Наявність забоин на ребрах ігольниці не допускається, це призводить до заклинювання каретки і поломки голки.  Якщо є такий дефект на одній з ділянок, наприклад, центральної частини ігольниці, то його можна переставити на край, оскільки голківниця набирається із сегментів під 20 голок.  Зношена ділянка, переставлену на край голківниці, буде використовуватися лише при в’язанні полотна на всю ширину голківниці.

3.      Напрямні рейки каретки повинні бути строго паралельними

Направляючі, (довгі металеві смужки) по яких переміщається каретка, повинні бути паралельними між собою і одночасно паралельно по відношенню до верхнього краю відбійних зубів голківниці.  На цей момент варто звернути особливу увагу, оскільки іноді причиною заклинювання або тугого ходу каретки є саме ці напрямні.

Буває так, що машина падає зі столу, або вам при заміні голки довелося послабити їх кріплення (вони кріпляться довгими гвинтами з гайками).  Після затягування цих кріплень каретка починає клинити в цьому місці або взагалі не проходить цю ділянку.  Значить, напрямні збито або ви перетягнули кріплення.  Тобто, дуже сильно притиснули цю пластину до голківниці.  Крім того, не забувайте періодично змащувати ці рейки невеликою кількістю масла.

Регулювання ннитководу (вічко в каретці, куди прокладається нитка) проводиться за трьома напрямками: по центру зазору між голківницями;  по висоті;  по бічному положенню уздовж зазору.

При в’язанні полотна на двофонтурних машинах отвір нитководу має перебувати під центром зазору, на рівній відстані від голок або відбійних зубів голківниць.

При в’язанні на однофонтурних машинах нитковід встановлюється якомога ближче до гачків голок.

Нитка в процесі роботи виробляє канавку на нижньому кінці нитководу, що призводить до скидання петель, обриву нитки і утворення «кошлатих» країв полотна.

Можна відшліфувати торець нитководу і відрегулювати його положення.

Шліфувати потрібно акуратно дуже дрібним абразивним папером, який не залишає подряпин.

Якщо неможливо усунути канавку шліфуванням, спробуйте виготовити і встановити на верхній частині каретки планочку з прорізом для направлення нитки в нитковід.

В процесі роботи клини каретки зношуються і на робочих гранях утворюються западини, які викликають поломку голок, знос голківниці і тяжкий перебіг каретки.  Незначний знос можна виправити шліфуванням.  При цьому не можна порушувати симетричність їх розташування на основі каретки, інакше будуть відбуватися часті скиди петель.

Шліфування потрібно проводити дрібним напилком тільки уздовж межі клина, а не поперек.  Поперечне шліфування лише збільшить силу тертя п’ят голок на цій ділянці і шуму під час роботи машинки стане ще більше.

Після шліфування клинів необхідно їх робочі грані зачистити дрібною шліфувальною шкіркою.

Взагалі, всі деталі в’язальної машини повинні бути гладкими, рівними і не мати ніяких шорсткостей.

Сильно зношеним клинам, на жаль, ніякий ремонт в’язальної машини Львів не допоможе і їх необхідно тільки міняти.

Щітки на каретці, призначені для відкривання язичків голок.  Втім, на багатьох сучасних побутових в’язальних машинах використовуються інший механізм, наприклад магніти.  Але, у в’язальних машин типу Нева-2 саме щітки піднімають язички голок, що вкрай незручно і призводить до частих пропусків.  Так ось, щітки ці встановлені так, щоб щетина не торкалася нитководу, але злегка стосувалася голок і розташовувалася по відношенню до їх стержнів під невеликим кутом.

Щетина щіток повинна бути густою, її підрізають таким чином, щоб короткий ворс був звернений до нитководу і не потрапляв в отвір нитководу.  Корпус, що тримає ворс щіток не повинен зачіпати головок голок.

4.     Голки в’язальної машини повинні бути в ідеальному стані

Голки в’язальної машини повинні бути в ідеальному стані і добре відполіровані.  Навіть після того, коли в’язальна машина довго стояла без діла, пров’яжіть кілька десятків рядів пряжі, відшліфуйте ниткою їх злегка і після цього приступайте до в’язання вашого виробу.

Язички голок повинні вільно і легко підніматися, а опускаючись, щільно прилягати до гачка голки.

П’яти голок не повинні бути погнутими або зсунутими, а точно перебувати в одній площині зі стрижнем голки.

Голки повинні легко рухатися в своїх пазах, не застрявати і тим більш не заклинювати.

Слідкуйте за чистотою пазів, іноді прочищаючи їх від очосів і пилу.

Розміри голок повинні відповідати розмірам, зазначеним в інструкції по експлуатації і ремонту вашої в’язальної машини.

Якщо вам доводиться виконувати ремонт в’язальної машини Львів своїм руками, пам’ятайте, що в’язальна машинка влаштована досить просто.  Головне, постарайтеся спочатку зрозуміти принцип її роботи.  Розібратися, як працює каретка, який важіль і для чого призначений і т.ін.  Коли ви вивчите, як працює в’язальна машина, ви побачите, що всі її «поломки» пов’язані лише з «тонким» регулюванням, а також затягуванням різних кріплень.

Не розбирайте вязальную машину повністю.  Врахуйте, що навіть дві вищі інженерних освіти не зможуть замінити багаторічний досвід майстра по ремонту в’язальних машин Львів.

Для того, щоб зрозуміти, як виконати ремонт в’язальної машинки потрібно як мінімум, розібратися як вона влаштована.  Зрозуміти, для чого потрібна та чи інша деталь, як утворюється трикотажне полотно.  Практично всі в’язальні машини мають однаковий принцип утворення панчішного переплетення, на основі якого виконується ряд інших переплетень.

В’язальна машина являє собою три основні елементи: нитки, в’язальні голки і каретку.  Також як в ручному в’язанні: нитки, спиці і руки в’язальниці.  Від того, які ви застосовуєте нитки, залежить те, як голки, за допомогою каретки, будуть в’язати полотно.  Перша причина появи дефектів в’язання полягає в неправильному підборі пряжі для в’язання.

Сучасна в’язальна машина з електроприводом і комп’ютерним управлінням коштує дорого.  У неї фантастичні можливості для творчості і призначена вона швидше для досвідчених в’язальниць.  Якщо ви тільки починаєте вчитися в’язати, підберіть вязальную машинку більш простої і недорогої моделі.  Можна купити навіть б / у в’язальную машинку, наприклад Тойота КС-858.

Ця модель в’язальної машинки може виконувати різні види переплетень, візерунки.  Будова її нескладна і ремонт в’язальної машинки Львів виконати простіше.  До того ж, для неї можна купити запчастини.  Ідеальна машинка для початківців вчитися в’язати.

В’язальна машина Северянка дуже проста в експлуатації.  Ця в’язальна машинка має дуже просту будову і тому можливості її обмежені.  Однак, для початківців така в’язальна машинка цілком підійде.  Тим більше, що купити її можна зовсім недорого і якщо знадобиться виконати ремонт в’язальної машини у Львові, то можна спробувати зробити його своїми руками.