Ремонт сігвеїв Львів. Цей пристрій являє собою електричний самобалансуючий самокат, оснащений двома колесами. Рух сігвеів забезпечується за рахунок двох електромоторів, які контролюють обертання коліс. В середньому ресурс цього апарату досягає 40-50 тисяч кілометрів.

Варто відзначити, що назва даного транспортного засобу походить від імені фірми виробника – Segway. У перекладі з італійської мови термін «Сігвей» означає «йди за».

Сігвеї в даний час досить широко поширені в нашій країні, а ось сервісні центри, готові якісно і недорого їх відремонтувати – ні! Сервісний центр по ремонту електротранспорту компанії FIXME має в своєму штаті висококваліфікованих співробітників з великим досвідом в сфері ремонту сігвеів у Львові всіх моделей, а також сігвеів з ручкою і міні-сігвеів. Ми працюємо на професійному обладнанні, яке дозволяє швидко і точно діагностувати будь-яку несправність даного засобу пересування, а наші фахівці завжди готові знайти найдешевші шляхи їх вирішення. Звернувшись до нас, Ви оціните високу якість обслуговування, швидкість роботи і доступну цінову політику нашого сервісного центру.

Конструктивні особливості сігвеїв

Основою даного двоколісного транспортного засобу є технологія LeanSteer. Ця технологія дозволяє водієві постійно зберігати рівновагу. Для цього використовуються спеціальні датчики нахилу, які оцінюючи поточний стан сігвея, передають інформацію мікропроцесору, що впливає на електродвигуни апарату. Таким чином, водій має можливість рухатися за рахунок нахилу корпусу цього пристрою вперед. Якщо їздцю необхідно зупинитися або рухатися назад, то йому слід нахилити корпус апарату на себе. В цілому метод управління сігвеів, як правило, залежить від моделі пристрою. Також необхідно відзначити, що інтуїтивно зрозуміла система управління працює за допомогою двох акселерометрів і п’яти гіроскопів, які постійно оновлюють інформацію про положення тіла водія, а також нахилі пристрою.

Слабкі місця сігвеїв

Моделей сігвеях безліч, вибирають їх головним чином за призначенням:

  • міські – для катання по міським вулицям і торговим центрам;
  • заміські – для прогулянок по грунтових дорогах і лісовими стежками;
  • екстремальні – для їзди по пересіченій місцевості.

Кожна з різновидів має свої вразливі місця.

  • Міський Segway з часом зажадає замінити зношені деталі, відремонтувати тріснутий корпус або пошкоджену при падінні плату, усунути помилки керуючої мікросхеми.
  • Заміська модель потребує заміни відпрацьованих запчастин (перш за все коліс), усунення проблем зі швидкою розрядкою акумулятора, заміні згорілих силових транзисторів і несправної плати, виправленні «злетілої» прошивки.
  • Екстрім-розробки найчастіше страждають від пошкоджень корпусу, сполучних проводів, коліс, пробою транзистора і доданих ключів, поломок акумулятора.

Самостійно не завжди можливо визначити проблему, з якою ви зіткнулися. Інженери проведуть діагностику і запропонують варіанти ремонту сігвея Львів.

Типові проблеми сігвеів

Незважаючи на високий рівень технологічності даного пристрою, після деякого часу потребуватиме ремонту. Серед найбільш поширених причин поломки цього апарату варто відзначити перегрів електромоторів, ускладнений запуск пристрою, деформацію системних елементів, ослаблення кріплення, складності з гальмуванням, високий рівень зносу покришок, а також несправність РК-екрану, системи протиугінних і навігатора. В цілому до поломки даного транспортного засобу найбільш часто призводять будь-які механічні пошкодження. Інші аспекти надзвичайно рідко впливають на роботу сігвею, так як ці апарати досконально продумані і захищені від негативного впливу температури, вологи та інших зовнішніх факторів.

Однак в разі виявлення будь-якої несправності, фахівці рекомендують терміново звертатися в обслуговуючі центри, де здійснюють якісний ремонт сіґвеів Львів. Ще одна поширена причина поломки – розряд акумулятора. В цьому випадку власникам сігвеів не варто довго затягувати з їх ремонтом, так як існує ймовірність того, що через деякий час доведеться купувати нову акумуляторну батарею.

Ознаки поломок

В роботі скутера щось змінилося? Не тягніть із зверненням до сервісного центру – чим раніше зробити ремонт сігвея Львів, тим дешевше він вам обійдеться.

Як зрозуміти, що сігвею потрібно лагодження:

  • повільно їздить, швидко витрачає заряд або погано заряджається – пора відремонтувати або замінити акумуляторну батарею;
  • не включається, пищить, не реагує на натискання кнопок, вимикається на ходу, не працює половина сігвея – в непридатність прийшла плата управління;
  • вимикається через перешкоди або на повному ходу, колеса погано крутяться або сильно гріються, акумулятор не вказує реальний заряд – причина в короткому замиканні;
  • втрачає рівновагу – потрібне термінове балансування;
  • не відповідають кнопки – відійшов контакт.

У сервісному центрі ваш сигвей продіагностіруют, відбалансують, замінять корпус або безнадійно зламані деталі, відремонтують електроніку, усунуть механічні пошкодження.

Будь-яку несправність сігвея наші майстри швидко усунуть, попередньо встановивши її причину. Наявність магазину в нашому сервісному центрі зробить ремонт ще швидше, з огляду на те, що необхідні запчастини, в разі необхідності їх заміни, завжди є в наявності. Крім того, Ви отримаєте письмову гарантію на будь-яку замінену запчастину, а також на всі види ремонтних робіт.

Сервісний центр компанії FIXME – це найкращий вибір для ремонту сігвеів у Львові:

  • кваліфіковані майстри з величезним досвідом ремонту всіх видів електротранспорту;
  • наявність спеціального обладнання для діагностики та виявлення несправностей;
  • фіксована вартість ремонту після виконання діагностики;
  • оригінальні комплектуючі, доступні прямо в нашому магазині за справедливими цінами;
  • парна діагностика, без нав’язування “лівих” і непотрібних послуг, заради підвищення вартості ремонту;
  • швидкість виконання діагностичних і ремонтних робіт;
  • гарантія на всі проведені роботи і на замінені деталі.

Виконуємо роботи будь-якої складності:

  • Діагностика Segway
  • Ремонт акумуляторних батарей
  • Повна заміна елементів в акумуляторі
  • Ремонт електроніки сігвея
  • Заміна всього акумуляторів
  • Ремонт елетромотору
  • Заміна електромотора
  • і багато іншого

Приносьте Segway на ремонт в наш центральний офіс. Після проведення оперативної діагностики наш майстер зв’яжеться з вами і повідомить точну поломку, причину її виникнення, вартість і терміни усунення несправності.

Ми не рекомендуємо робити ремонт сігвея Львів своїми руками, оскільки часто такий ремонт призводить до ще більших проблем. Особливо це стосується ремонту акумуляторної батареї. Краще довіритися кваліфікованим фахівцям, які якісно і надійно відремонтують вашу техніку.

Поради експертів

Якщо ви хочете, щоб ваш сігвей служив вам довго і надійно, то потрібно дотримуватися правил експлуатації. Наприклад, потрібно експлуатувати сігвей щоб не перевищити швидкість. Не слід перевантажувати його, це може привести до поломки. Слід регулярно мити його, інакше бруд може зруйнувати механічні компоненти апарату. Регулярне проведення профілактичних процедур – запорука довгого життя будь-якого агрегату! Послуги ремонту надаються по Львову.

Сігвей: історія створення, можливості, перспективи

Яких тільки транспортних засобів не придумало людство з часів винаходу колеса. Здавалося б, таке розмаїття засобів пересування охоплює всі сфери і аспекти діяльності людини. Але ні.

Американський винахідник Дін Кейман вирішив, що для переміщень пішоходів на невеликі відстані, можливостей існуючих транспортних засобів недостатньо. 3 грудня 2001 року на каналі АВС, винахідник презентував свій перший одноосний скутер.

Розроблений Д. Кейманом електричний двоколісний самобалансуючий електросамокат, або електроскутер, можна сміливо назвати мрією ледаря. Однак, назва електросамоката, запозичена у компанії виробника «Segway» (слідуй за), як не можна краще відображає призначення транспортного пристрою. Завдяки йому пішохід, залишаючись в колишньому статусі, стає більш швидким, мобільним і «просунутим».

Що ж являє собою «Segway» Human Transporter? Під зовнішньою простотою конструкції ховається складний інноваційний пристрій, на розробку якого у Д. Кеймана пішло близько 10-ти років. Основою роботи Segway є двомірний інерційно-навігаційний пристрій. Даний механізм дає можливість користувачу утримувати баланс на двох колесах навіть в нерухомому стані сігвея. Управління пристроєм здійснює вбудований процесор. Система рідинних гіроскопів миттєво (понад сто раз в секунду) реагує на найменші зміни центру ваги. Мікропроцесор коригує траєкторію руху і задає необхідну швидкість скутера. На відміну від звичайного скутера, колеса Segway розташовані на одній осі з обох боків їздця. Кожне з них оснащено своїм електродвигуном. Він реагує на зміну рівноваги і призводить колесо в рух. У першій моделі Segway рулювання відбувалося за допомогою поворотної рукоятки. Рулювання у всіх наступних модифікаціях проводиться за допомогою відхилення рульової колонки вліво або вправо.

Незвичайна конструкція і хороші технічні характеристики цього транспортного засобу одразу ж зацікавили споживачів. Сігвей можна використовувати в самих різних областях діяльності людини: як засіб прискорення пересування, а також для розваги. Перевагою гіроціклів, як і будь-якого іншого електротранспорту, є екологічна чистота і безшумність. Це дозволяє з успіхом використовувати сігвей не тільки на відкритому просторі, але і в приміщеннях. Тому, новинка була гідно оцінена і швидко знайшла застосування в аеропортах, на виставках, територіях підприємств, на складах, – тобто всюди, де співробітникам доводиться швидко переміщатися на значні відстані. Все частіше сігвей з успіхом використовують для проведення туристичних екскурсій і просто для розваги.

Основними достоїнствами сігвея є компактність, маленькі габарити і висока маневреність. Це вигідно відрізняє його від всіх інших транспортних засобів. Управління сігвеєм не вимагає фізичних зусиль, а спеціальні навички здобуваються досить швидко.

Перші гіроцикли набували компанії і організації для корпоративного користування (по 9,000 $ за штуку). Піонерами корпоративного користування гіроциклами сігвей стали співробітники поштової компанії Concord (США). Першим приватним власником Segway став Вейн Кінсі. Це сталося в 2002-му році, коли на Amazon (інтернет-аукціон) було вперше виставлено 3 гіроцикли. Президенту хімічної компанії з Х’юстона покупка дивовижного транспортного засобу обійшлася в кругленьку суму – 160,100 $. І вже в листопаді 2002-го року стартували масові он-лайн продажі Segway HTi167. Причому, ціна вже становила 4,950 $ за одну машину.

З початком масових продажів першої моделі скутера-самоката компанія Segway LLC взяла напрямок на розширення діапазону застосування сігвея. Розробка нових пристроїв велася в двох напрямках: для твердого та асфальтованого покриття (з індексом i2) і для пухкого, піщаного ґрунту і пересіченій місцевості (позашляховики з індексом x2). Сучасний модельний ряд гіроциклів компанії Segway Inc становить 8 машин в широкому ціновому діапазоні і з технічними характеристиками, що відрізняються в значних межах. В середньому швидкість сігвея становить близько 20-ти км / год, хоча є і більш швидкісні моделі. Максимальна відстань пробігу зазвичай знаходиться в межах 15 – 30 км.

Згодом у компанії з’явилися послідовники і конкуренти. Японська компанія Toyota запропонувала свій варіант електросамокату. На думку розробників Winglet може стати гідною альтернативою Segway для використання в закритих приміщеннях.

До речі, ще в 2001-му році японці намагалися оскаржити пріоритет Д. Кеймана на винахід двоколісного транспортного засобу на гіроскопах. Кацуо Ямафудзи, професор Університету електронних комунікацій, отримав патент на аналогічну розробку ще в 1966-му році. Громадська презентація його винаходу відбулася в 1987-му році. Підсумком розглядів стала мирова угоду, в результаті якого Д. Кейман і К. Ямафудзи створили спільне підприємство Segway Japan Ltd, яке забезпечить ринок Японії гіроциклами.

Безліч моделей сігвея – від копій американських розробок, до власних моделей, сьогодні виробляють китайські підприємства. Ця техніка в кілька разів дешевше американської, – правда і технічні характеристики, зазвичай дещо поступаються оригіналу. Проте цей економ-варіант сігвею, користується попитом у багатьох країнах. Моделі з цієї серії, можна замовити на нашому сайті.

Якщо шлях сігвея від розробки до серійного виробництва не був тернистим, то цього не можна сказати про історію його використання. Вся проблема полягає в регламентації використання цього транспортного засобу на дорогах і в пішохідних зонах. Сігвей складно віднести до певної категорії традиційних транспортних засобів. Отже, виникає питання, яким чином врегулювати його участь в транспортному русі. Його рух автомобільними дорогами не рекомендується, – для безпеки водія. На велосипедних доріжках і тротуарах, – сігвей сам стає джерелом небезпеки. Вирішують цю дилему в кожній країні по-своєму.

Першими законодавчо інтегрували Segway в транспортний світ законодавці США (штат Нью-Гемпшир), визначивши його як Electronic personal assistive mobility device. Великобританія, Нова Зеландія взагалі заборонили використання сігвея на дорогах і тротуарах до прийняття спеціального закону. У деяких країнах (Швейцарія, Данія, Японія, Німеччина), якщо сігвей рухається поза тротуаром, тобто на проїжджій частині, то він прирівнюється до мопеду з усіма наслідками, вимогами,  що випливають. Швеція і земля Саар (Німеччина) прирівняли сігвей до велосипедів.

Не варто звинувачувати законодавців цих країн у надмірній обережності. Зрештою, недовга історія існування сігвея знає достатньо не тільки курйозних випадків його використання, а й трагічних. Широко відомо падіння Д. Буша молодшого з Segway, коли президент США, буквально застрибнув на скутер-самокат з ключкою в руках. Залишається лише здогадуватися про його мотивації, коли через 3 роки він подарував такий же Segway президенту Росії В.В. Путіну.

У вересні 2010-го року чергова поїздка на скутері-самокаті власника компанії Segway Джиммі Хеселдена закінчилася трагедією. Мільйонер не впорався з керуванням скутера і зірвався з обриву. Безліч відеороликів, на яких зняті падіння з Сегвея і зіткнення з його участю, можна знайти на YouTube. Так що, незважаючи на зовнішню простоту, управління сігвеєм вимагає уваги, обережності і навичок. Що ж стосується законів, то тут з часом все буде врегульовано. Тим більше, що транспортним засобам типу сігвей пророкують серйозне майбутнє.

Не дарма корпорація General Motors запропонувала Кейману розробити скутер-самокат «на двох». Винахідник за фінансової допомоги корпорації створив «двоколку» з електродвигунами на кожному колесі. Збільшену платформу самоката він поєднав з подвійним iBOT. P.U.M.A (абревіатура назви цього транспортного засобу) була продемонстрована в Нью-Йорку на автосалоні. Вага двомісного електричного скутера становить 136 кг, а максимальна швидкість – 56 км / г. Про безпеку цього транспортного засобу у нас поки достовірної інформації немає.

Мабуть, вже ніхто не буде заперечувати той факт, що майбутнє масового транспорту належить екологічно чистому, безпечному транспорту з низькою вартістю експлуатації. Безсумнівно, це транспорт з електроприводом. Чим більше такого транспорту з’явиться на наших вулицях, тим краще буде екологія на нашій планеті, тим менше залежність від нафти і газу буде впливати на економіку.

General Motors and Segway are developing an electric two-seat prototype vehicle with just two wheels, which could allow people to travel around cities more quickly, safely, quietly and cleanly, and at a lower total cost. The collaboration, dubbed Project P.U.M.A. (Personal Urban Mobility and Accessibility) combines several technologies that increase mobility freedom with zero emissions, enhanced safety, seamless connectivity and reduced congestion in cities. The Project P.U.M.A. prototype takes a test drive in Manhattan, NY Sunday, April 5, 2009. (Photo by Emile Wamsteker for General Motors)

Отримати транспорт, де витрати на переміщення становлять менше 1 копійки на кілометр, можна вже сьогодні. Для цього не обов’язково купувати сігвей, хоча у цього транспорту, зрозуміло, є свої переваги. Досить купити недорогий і практичний електровелосипед ТМ Volta bikes, або за допомогою мотор колеса, контролера і акумуляторів переобладнати вже наявний велосипед на електротягу.