068-292-90-10
VIBER

Ремонт пилососів Львів. На сьогоднішній день важко знайти сім’ю, де б не було звичайного пилососа.  Цей невеликий помічник в прибиранні дозволяє нам суттєво економити час і здійснювати підтримку чистоти в будинку, щоб бруд і пил не завдавали шкоди нашому здоров’ю.  Але незважаючи на свою простоту у влаштуванні та експлуатації, подібний апарат ламається досить часто.  І з огляду на його не найнижчу ціну, краще його полагодити, так як новий – серйозний удар по сімейному бюджету.  У цій статті ми поговоримо про ремонт пилососів у Львові, їх розбиранні, діагностиці неполадок.

Діагностика несправностей

Не завжди відразу можна зрозуміти, що пилосос поламався.  Наприклад, він сильно гуде, але продовжує працювати і виконувати свої функції, у зв’язку з чим багато хто і не думають, що пристрій зламався.  А це вже поломка, яка просто призведе через деякий час до виходу пристрою з ладу.  Звичайно, неполадок може бути досить велика кількість, але зазвичай причиною поломки пилососа є мотор.  Подібна поломка характерна практично для будь-якого бренду і будь-якої моделі, незалежно від компанії, яка виробила техніку.  По ряду моментів і тонкощам роботи пилососа можна діагностувати поломку і спробувати своїми руками виконати ремонт даної техніки:

  • першим дзвіночком некоректної роботи мотора буде те, що він голосно працює і те, що під час експлуатації з’являється над пристроєм хмара з пилу;
  • якщо пилосос погано всмоктує пил або ж не тягне зовсім, то це може бути свідченням неполадок зі шлангом;
  • ще однією ознакою порушення герметичності шлангу буде тиха робота пристрою, причому суть проблеми може бути не в деформації самої гофри, а в неполадках приймаючої щітки;
  • якщо швидкість всмоктування невелика, то причиною зниження швидкості роботи може виявитися неполадка, пов’язана з поломкою підшипників, причому час від часу пристрій буде відновлювати роботу в звичайному режимі;
  • якщо пристрій сильно шумить, то з високою часткою ймовірності поламався мотор, в ряді випадків наявність неполадки в моторі буде безпосередньо впливати на можливість засмоктування повітряних мас.

Звичайно, різних неполадок існує велика безліч, у якійсь одній проблеми може бути кілька причин, але вищенаведені ситуації дозволяють швидко діагностувати наявність поломки і почати щось робити.

Часті поломки

Слід сказати, що поломкам і деформаціям зазвичай найбільш схильні наступні деталі:

  • обмотки мотора;
  • провід електричного живлення;
  • запобіжник;
  • підшипники;
  • щітки.

У ряді випадків ремонт пилососів Львів можна здійснити власноруч, а іноді доведеться звертатися за допомогою фахівців з сервісного центру компанії FIXME.  У деяких випадках простіше буде і зовсім купити новий пилосос.  Почнемо зі щіток.  Вони зазвичай кріпляться в шахтах.  Тут слід сказати, що вони являють собою звичайний вуглець, а значить, при бажанні їх можна сточувати, щоб підігнати, як потрібно.  Якщо площа зіткнення з колектором не настільки велика, то немає проблеми, через час щітки приробляться.  Їх кінці трохи стираються півколом всередину.

Будь-яка з них трошки притиснута спецпружинкою, через яку йде енергія, що підвищує запас міцності.  Вуглець буде продовжувати роботу до моменту, поки повністю не зітреться.  Важливим моментом є те, що сам колектор повинен бути максимально чистий.

Краще протирати його якоюсь речовиною, а якщо потрібно, прибрати плівку оксидного типу до моменту, поки не буде мідного блиску.

Наступна частина – підшипники з валом.  Зазвичай вал прилаштовується до статора на два підшипника, що за розміром не збігаються один з одним.  Це зроблено, щоб розбирання мотору пилососа було істотно простіше.  Зазвичай задній підшипник буде маленьким, а передній – великим.  Вал слід акуратно вибити з статора.  У підшипників є пильовики, куди також може потрапляти бруд.  Ще частими поломками є:

  • зниження ефективності фільтра типу HEPA;
  • забивання сітки циклонного фільтру;
  • блокування щіточної турбіни якимось стороннім предметом;
  • неможливість обертання коліс через попадання сторонніх предметів;
  • засмічення трубки-штангу;
  • розрив шлангу, виконаного з гофри.

Тепер скажемо про цю категорію проблем трохи докладніше.  Зазвичай пилососи оснащуються фільтрами багаторазового застосування.  Тобто після кожного процесу збирання необхідно витягнути фільтри, промити їх, прочистити і повернути на місце.  Але слід розуміти, що багаторазове застосування і вічність – не синоніми.  У якийсь момент фільтри будуть мати потребу в заміні, а якщо це проігнорувати, то може з’явитися необхідність якогось складного ремонту пилососу Львів.  Та й очищення фільтра не може бути повним.  З кожним використанням матеріал, з якого вони зроблені, забруднюється все більше.  І в якийсь момент фільтр вже пропускає тільки половину повітря від початкового об’єму.

На цьому показнику вже буде порушуватися робота пилососу.  Тобто двигун і далі продовжує роботу на тих же оборотах, але опір в процесі нагнітання і засмоктування буде підвищувати навантаження.  Будуть збільшуватися струми, обмотка.  Електродвигун нагрівається сильніше, що буде приводити до його зносу.

При подальшій експлуатації в подібному режимі прийде день, коли вийде, що двигун перегрівся і просто згорів або заклинив.

Наступна поломка – забився HEPA-фільтр.  Такий матеріал складно придбати, але і тут можна вирішити питання і знайти якийсь замінник.  Складніше його встановити.  Спочатку слід акуратно відкрити подвійну сітку каркасного типу для вилучення фільтруючого матеріалу.  Даний каркас ніби як не підлягає відновленню.  Але при бажанні він розкривається.

Спочатку за допомогою гострого ножа надрізаємо область, де сполучаються дві пластини, невеликим зусиллям ділимо каркас на половинки.  Тепер міняємо фільтр на інший і склеюємо держательний каркас.  Те ж саме буде відноситися до захисного фільтру електричного мотора і сітчастого фільтру, що застосовуються в циклонних рішеннях.  Що той, що інший фільтр сильно забиваються сміттям через те, що користувачі неправильно експлуатують пилососи і дозволяють контейнерам забиватися відходами вище безпечної відмітки.

Третя проблема стосується деталі, яка з’єднує вхід пристрою з телескопічною трубою, де розташовується насадка.  Деформації м’якого шлангу з гофри можуть спостерігатися в місцях м’яких складок через зношування матеріалу або в результаті навантажень, прикладених до точки зносу.  Як правило, найбільш схильні до деформацій місця, де здійснюється стик шлангу з замковим патрубком або з патрубком труби-штанги.

Найчастіше відремонтувати такий шланг можна за допомогою скотча.  Правда, довговічність такого рішення буде під питанням, але як тимчасовий захід підійде.

Спочатку слід відрізати частину трохи далі від місця розриву і обережно видалити залишки з внутрішньої патрубочної частини.  Зазвичай вона має різьбу саме під шлангову навивку.  За такої різьби зрізаний шланг можна просто вкрутити всередину патрубку, ремонт пилососу Львів буде завершений на цьому.  Практика показує, що використовувати клей немає сенсу.  Якщо порив сформувався в центрі шлангу, то можна застосувати підручні засоби.  Наприклад, шматок камери з гуми від велосипедної шини.  За фізичними розмірами і з урахуванням досить щільного обтягування подібний матеріал буде ідеальним рішенням.  До цього частини шлангу надрізають і підклеюють, після чого поверх зробленого стику натягується муфта з шини з велосипеда.

Наступна несправність – блокування руху механізмів.  Подібна проблема може спостерігатися з турбіною щіткою або у колісного шасі.  Просто вузли оснащені різними деталями, що обертаються – кільцями, шестернями, валами.  Під час прибирання в місця, де вони розташовані, потрапляє різне сміття, яке може намотується на вали і через час у міру накопичення просто блокує роботу обертального характеру.

Такі проблеми стають причиною зростаючого навантаження на двигун, що стає причиною того, що спочатку він сильно гріється, після чого просто відключається в певний момент.  Для усунення такого типу неполадки спочатку потрібно розблокувати вузловий рух.  Турбощітку слід розібрати і добре очистити від сміття.  Якщо прибрати верхню кришку пристрою, то можна отримати доступ до області, де знаходяться колеса.  Нерідко прямо тут накопичується різне сміття, яке блокує їх обертання.

Тепер поговоримо про більш серйозні поломки пристроїв, що розглядаються, які виникають досить часто.  Зазвичай вони вимагають втручання професіоналів, але ряд з них все ж можна вирішити і своїми руками.  Перша проблема такого типу може бути з кнопкою включення і кабелем живлення.  Через таку несправність запустити пилосос не можна або ж не можна зафіксувати певний режим роботи.  У першому випадку при натисканні на кнопку включення пристрій не запускається, а в другому запускається, якщо натиснути на кнопку, то відразу вимикається, якщо її відпустити.

Дефектна клавіша пилососа є причиною непрацездатності пилососа.  Вона є однією з таких, що найбільш часто виникають, але яку досить просто усунути.  Переконатися, що причини поломки в кнопці, дуже просто – достатньо просто перевірити її за допомогою тестера.  Якщо клавіша зламана, то вона не буде створювати контакт між клемами в якому завгодно положенні.  Якщо у клавіші порушена фіксація, то вона буде формувати контакт виключно в натиснутому положенні.  Для перевірки один щуп необхідно підключити до контакту мережевої вилки, а другий до клем кнопки.  Мережевий шнур також перевіряється за допомогою тестера.  У цьому випадку не буде зайвим перевірити і працездатність розеток.

Другою частою і серйозною поломкою буде ситуація, коли несправний регулятор оборотів всмоктування повітряних мас.  Таким регулятором комплектується майже кожен пилосос.  Він відповідає за регулювання частоти вального обертання мотором, який змонтований всередині пристрою.  Виглядає такий модуль як електронна схема на основі тиристорів.  Зазвичай в цій електричній схемі ламається такий елемент, як тиристорний ключ.

Зазвичай він розташовується в нижній лівій частині плати.  Якщо даний елемент несправний, то, як правило, пилосос або не можна запустити, або ж немає ніякої можливості здійснювати регулювання його роботи.

При цій проблемі буде необхідно розібрати пристрій, зняти регуляційний модуль і поміняти частини, які зламалися.  В даному випадку буде складно працювати, якщо не мати певні навички.  Йдеться конкретно про те, щоб відрізнити резистор від конденсатора і навички використання паяльника.  Але при бажанні цього можна навчитися.

Ще однією проблемою, що часто виникає буде вихід з ладу електромотору пилососа.  Дана проблема буде, напевно, найбільш складною.  Дана деталь буде вимагати до себе особливої ​​уваги.  Є варіант заміни деталі на нову, але за витратами це буде половина вартості всього пилососа.  Але і конкретно в двигуні можуть ламатися різні частини.  Наприклад, з огляду на те, що вал в моторі обертається досить швидко, опорні підшипники відчувають досить серйозні навантаження.  З цієї причини дефекти підшипників вважаються вкрай поширеним явищем.

Зазвичай показником цього є дуже сильний шум при роботі.  Здається, що пилосос буквально свистить.

Усунення цієї проблеми своїми руками ніби й непросте, але здійсненне.  Але спочатку доведеться розібрати пристрій, щоб дістатися до двигуна.  Припустимо, що дістатися до нього вдалося.  Коли його зняли, слід демонтувати щітки контакту і кожух крильчатки.  Даний процес буде вкрай простим.  Щітки кріпляться за допомогою одного гвинта і легко витягуються з ніш встановлювального типу.  На крильчатному кожусі слід обережно відігнути 4 вальцювальні точки і, застосувавши невелике зусилля, демонтувати кожух.

Самим непростим буде відгвинчувати гайку, якою на моторному валу закріплена крильчатка.  Коли це вдається зробити, виймається вал, після чого потрібно зняти підшипник з якоря і замінити його.  Після цього здійснюється складання в зворотному порядку.

Загалом, як можна переконатися, частих поломок буває чимало, всі вони різного типу, але практично з усіма можна впоратися самостійно, без залучення фахівця.

Як розібрати пилосос?

Незалежно від того, з якою поломкою ви зіткнулися, щоб знати її причини і чому пилосос перестав працювати, слід його розібрати.

Звичайно, кожна модель має свою особливу будову, але приблизним загальним алгоритмом буде наступний ланцюг дій.

  • Слід здійснити демонтаж ущільнюючої решітки, що розташовується під кришкою області пилозбірника. Вона кріпиться за допомогою двох гвинтів або інших з’єднань нарізного типу.  Відкрутити гвинти можна за допомогою звичайної викрутки.
  • Коли ущільнююча решітка була знята, слід здійснити від’єднання блоку управління і кришки пилозбірника.
  • Залежно від типу і моделі розглянутої техніки мішок слід просто зняти або відкрутити. Під ним повинен перебувати сміттєзбиральний механізм, під яким корпус з’єднується з мотором пристрою.
  • Щоб дістатися до нього, слід розділити основу і корпус. У ряді моделей це здійснюється після скручування прихованого болта, який розташовується в ручці.
  • Зазвичай мотор захищається спецпрокладкою на тканинній основі, що прикріплюється на вході шлангу прийому. Прокладку слід зняти і очистити або, якщо є необхідність, замінити її на іншу.
  • Тепер знімаємо з мотора проводи, що відповідають за подачу електроживлення. Щоб зробити це, слід відкрутити затискачі, скріплені болтами.
  • Тепер буде необхідно здійснити перевірку підшипникових пар, які відповідають за роботу двигуна. Найменшим свідченням зносу є наявність різних нерівностей і тріщин.  Якщо є щось подібне, то слід здійснити заміну деталей.

Крім підшипників, не буде зайвим перевірити цілісність щітки і моторного якоря.

Тепер перейдемо безпосередньо до розбирання мотору.  Слід сказати, що проведення таких процедур вимагає наявності досвіду їх проведення.  В іншому випадку краще звернутися до фахівця з ремонту пилососів у Львові.

  • Спочатку слід зняти кожух. Зробити це можна за допомогою прямої викрутки, планки або лінійки.  Він досить щільно прилягає до мотору, у зв’язку з чим можна спочатку обережно по ньому постукати, щоб від’єднати.  Слід робити це обережно, щоб не завдати йому фізичної шкоди.
  • Коли кожух знятий, то можна отримати доступ до крильчатки, що тримається на вбудованих гайках. Вони щільно закріплені за допомогою клею, так що під рукою слід мати таку речовину, як розчинник.
  • Під крильчаткою є 4 шурупа, які закріплюють двигун. Їх слід відкручувати по черзі.
  • Коли доступ до мотору отримано, слід перевірити його працездатність.

Якщо він не працює, то слід з’ясувати, чому він зламався, усунути неполадки, замінити зламані деталі і здійснити збірку в зворотному порядку.

Відзначимо, що модель, яка може здійснювати ще й вологе прибирання, ремонтувати буде важче, через те, що необхідно буде проводити роботи ще і з водяною помпою.  Головним її завданням буде подача рідини в мішок, через що помпа зазвичай монтується на вході.

При здійсненні ремонту миючого пилососа Львів слід знати і аспекти від’єднання помпи.

Що робити, якщо він не включається?

Час від часу бувають ситуації, коли пилосос взагалі не хоче включатися.  Чи слід в цьому випадку здійснювати розбирання пристрою?  Не у всіх випадках.  Справа в тому, що причини такої ситуації можуть бути різними.  Наприклад, пилосос не активується, він не ламався раніше, але активації техніки при натисканні клавіші включення не відбувається.  Причиною можуть бути проблеми саме з електроживленням.  Тобто могла елементарно зламатися розетка або електричний провід, який відповідає за подачу живлення.

Man repairman repairing vacuum cleaner at service center

Слід дуже уважно оглянути всі елементи електричного кола.  Зазвичай неполадки, які є, можна знайти прямо у вилці, яка вставляється в розетку.  У зв’язку з тим, що шнур, що відповідає за подачу електричного живлення саме у такого пристрою, як пилосос, досить рухливий, то він відрізняється підвищеною вразливістю і досить часто на ньому при роботі можуть утворюватися деформовані місця.

Якщо ж пилосос працює, але обороти ніяк не виходить відрегулювати, то це приблизно така ж проблема.  Але в даному випадку, швидше за все, мова йде про зникнення контакту.

Даний дефект можна усунути шляхом заміни резистора або ползункового симистора.

Як ремонтувати двигун?

Як можна було зрозуміти з вищеописаного, вихід з ладу електричного мотору пилососа відносять до категорії досить складних несправностей.  Зазвичай в сучасних моделях використовуються мотори осьового типу, які мають частоту обертання близько 20000 обертів на хвилину.  Дана деталь являє собою конструкцію, яка потребує особливої ​​уваги, якщо необхідний ремонт.  Для його проведення потрібно мати такі інструменти:

  • пара викруток для різних розмірів шурупів хрестоподібного типу і пара плоских викруток;
  • пінцет;
  • кусачки або плоскогубці;
  • лещата слюсарні;
  • речовина для змащування мотора.

Слід зауважити, що слід дотримуватися правил техніки безпеки і ні в якому разі не проводити ремонт електромотора пилососа, підключеного до електричної мережі.  Якщо говорити безпосередньо про ремонт пилососа Львів, то для проведення спочатку потрібно розібрати пристрій.  Причому робити це слід в чітко встановленому порядку:

  • здійснюється знімання контейнера для збирання бруду, заднього і переднього фільтрів;
  • викручуємо викруткою шурупи, розташовані під фільтрами;
  • здійснюємо демонтаж корпусу пристрою, піднімаємо передню частину і лише після цього решту, корпус зазвичай знімається дуже легко;
  • тепер чистимо корпус самого електромотора з використанням пензлика або ганчірки.

Слід провести огляд і подальше полагодження пристрою, останній процес буде здійснюватися за таким алгоритмом:

  • спочатку викруткою відкручуємо пару бічних болтів, що розташовуються у верхній частині корпусу;
  • трохи повертаємо його і оглядаємо мотор (демонтувати його зараз не вийде через те, що це буде заважати здійснити котушка);
  • обережно звільняємо мотор від проводів, від’єднуємо всі роз’єми і виводимо котушкові дроти таким чином, щоб сама котушка все ще була на корпусі;
  • тепер знімаємо двигун, після чого повторюємо очищення його від пилу;
  • далі здійснюємо демонтаж ущільнювальної гумки, для чого – відкручуємо пару бічних болтів;
  • використовуючи викрутку, роз’єднуємо дві половини корпусу мотору;
  • тепер з корпусу, виконаного з пластмаси, потрібно витягнути сам мотор;
  • при огляді верхній частині мотору можна побачити так звані завальцовки, їх слід вигнути в зворотну сторону, а в будь-яку щілину увіткнути викрутку, щоб половинки були роз’єднані між собою (це дозволить звільнити турбіну від корпусу);
  • з використанням торцевої головки на 12 необхідно відкрутити болт (різьблення є лівим, тому при знятті шурупа його потрібно крутити за годинниковою стрілкою);
  • моторний статор потрібно заклинити за допомогою невеликих дерев’яних брусків, а під час роботи всю конструкцію слід обов’язково притримувати;
  • здійснюємо демонтаж турбіни;
  • виймаємо шайбу і відкручуємо пару болтів;
  • внизу знаходяться ще 4 болти, які необхідно відкрутити;
  • далі знімаємо щітки, перед цим викрутивши всі болти;
  • тепер потрібно вибити якір, після чого вставити ключ в отвір і постукати по ньому за допомогою молотка; після цих маніпуляцій він повинен як би вискочити назовні;
  • тепер слід звернути пильну увагу на підшипники: якщо вони в хорошому стані, то їх можна змастити маслом;
  • за допомогою пінцету необхідно витягнути пильовик; якщо підшипник крутиться зі звуком, який нагадує шелест листя і в той же час залишається сухим, то його слід прочистити і добре змастити (для прочищення даної деталі можна застосувати очищувач для карбюратора).

На цьому все. Для завершення роботи залишається тільки зібрати пристрій в зворотному порядку. Як можна переконатися, ремонт пилососів у Львові – процес, який буде залежати від складності поломки. Якщо вона не дуже складна, то його легко можна здійснити власноруч. Якщо ж проблема відноситься до категорії досить складних, то краще буде звернутися до фахівця, так як втручання людини, що не має досвіду, може не тільки погіршити поломку, але і привести до травми. Особливо якщо справа стосуватиметься електричної частини.