068-292-90-10
VIBER

Ремонт кавомолок Львів. Всі справжні поціновувачі кави добре знають, що по-справжньому якісний кінцевий продукт вийде тільки в тому випадку, якщо зерна будуть помелені безпосередньо перед початком приготування напою. Для того щоб кожен день балувати себе напоєм, при приготуванні якого використовувалася мелена кава, багато людей стають власниками кавомолок. За допомогою гарної кавомолки можна подрібнювати не тільки каву, але і всілякі спеції, горіхи та інші продукти харчування. Під час експлуатації приладів можуть виникнути ті чи інші несправності, наслідком яких стає ремонт кавомолок у Львові.

Володар кавомолки може зіткнутися з такими несправностями, як непевне включення пристрою, падіння потужності електродвигуна. Виділяють 3 основні категорії ремонтних робіт. Ремонт може бути легким, середнім і складним. Легкий ремонт кавомолок Львів включає в себе змащування, при якому немає потреби в повному розбиранні кавомолки, а також заміну таких деталей, як шнур, вилка мережі, тепловий запобіжник. При середньому ремонті виконується заміна ножів, кнопок запуску, щіток двигуна, згорілих ємностей. Складний ремонт має на увазі заміну найбільш відповідальних вузлів, наприклад, електродвигуна.

Якщо Вам потрібен ремонт такого виду техніки, звертайтеся в наш сервіс компанії FIXME. Ми надаємо всі послуги з ремонту та обслуговування побутової техніки. Наші майстри здійснять якісний ремонт і в найкоротші терміни повернуть Вашу техніку в життя.

Сучасні побутові електроприлади практичніші, досить довговічні, могутніші, зручні і прості у використанні. У модернізованих кавомолках принцип роботи практично не змінився, додали лише електронне управління. По суті, кавомолка – це млин з електричним приводом, змелювачами виступають жорна і роторні ножі.

Електричні кавомолки частіше виходять з ладу через неправильну експлуатацію, через використання приладу не за призначенням, а також при зміні режимів, рекомендованих виробником. Їх потрібно берегти від проникнення вологи в зону мотору.

У кавомолці небажано молоти цукор, а також маслянисті зерна – соняшник і волоський горіх. Не рекомендується подрібнювати трав’яні приправи, перемелювати сіль або перець, обробляти великі маси. Сіль розвиває процес іржі. Слід уважно ознайомитися з інструкцією до приладу, так як в ній названі продукти, які не бажано подрібнювати. Якщо не порушувати прості правила експлуатації, то кожна техніка безвідмовно працюватиме довше без ремонту.

Але якщо агрегат все-таки зламався, то крім випадків поломки електродвигуна, несправність можна усунути своїми руками. Тобто ви самі можете здійснити невеликий, нескладний ремонт кавомолки Львів.

Неполадки кавомолки можна умовно розділити на дві категорії. Поломки першої категорії спричиняють зміни якості роботи. Недостатнє подрібнення кавового зерна трапляється при тривалому використанні приладу без поточних регламентних робіт.

Ножі й жорна потрібно оновлювати. Якщо їх не оновлювати вчасно, ступінь помелу плавно знижуватиметься.

Неполадки другої категорії представляють собою пошкодження електромеханічної частини кавомолки.

Кавомолки відносно прості. Найбільш поширена проблема полягає в тому, що вони можуть бути забиті кавовим порошком, що уповільнює роботу двигуна. Крім того, електричний шнур може замкнути, терморегулятор перегоріти або вал двигуна може перестати обертатися. Крім того, перемикач може працювати зі збоями, а лезо ножів може нагнутися або затупитися.

Несправності кавомолок, що часто зустрічаються

  1. Непостійна робота кавомолки: ніж обертається нерiвномірно, при зрoстанні маси помелу різко знижуються оберти.

Ймовірні причини:

а) несправності і перегин дроту;

Якщо при русі дроту кавомолка запрацює, значить обірвався провід. У разі, коли важко визначити точне місце обриву, змінюють весь провід. Розміри кабелю повинні відповідати обірваному. Продаються проводи з нероз’ємною виделкою і без вилки. Якщо провід і вилка не в комплекті, то спочатку монтують електропровід. Для заміни потрібно розібрати до місця контакту з кнопкою і двигуном.

б) Механізм блокування не має контакту;

Потрібно поворухнути кнопку включення. Якщо кавомолка дає ознаки життя, то немає контакту.

Забруднення натискного механізму або не натисканням внутрішньої пластини призводить до відмови блокування. Її перевірка проводиться натисненням на пластиковий елемент. Якщо не спрацьовує, кавомолку потрібно розібрати для усунення забруднення.

  1. Кавомолка взагалі перестала працювати.

Ймовірні причини:

а) Причини пояснені в попередніх пунктах;

б) Обрив внутрішнього проводу;

Необхідно розібрати пристрій і знайти місце обриву і можливо потрібно пайка.

в) Двигун вийшов з ладу. Це найскладніший випадок, коли доведеться тестувати двигун. Для цього потрібно стандартні способи з мультиметром або тестером. Слід визначити місце розриву в електричній схемі, знайти причину відсутності напруги на двигуні і усунути її.

Причина перебою в роботі двигуна можуть бути щітки. Їх потрібно почистити або замінити.

Якщо двигун і після цього не діє, немає варіантів крім того, щоб купити нову кавомолку.

  1. Кавомолка крутить слабо, сутужний звук двигунa і з’являється запах гару.

Ймовірні причини:

а) Зaбруднуння і oкислeння пiдшипникшів або итулок кoизaння. Для усунення потрiбно розібрати пристрiй, перевірити легкість ковзання всіх блоків, звільнити вал і протерти спиртом, потім змастити підшипники. Корозію можна обробити акуратно WD-40 або нулевкою шкіркою.

б) Підшипники не змащені;

Підшипники ковзання встановлюють в електродвигуні. Вони захищені спеціальними гумовими пильовиками. Однак під час помелу зерен, кавовий пил проникає на їх робочу поверхню. Внаслідок цього може відбутися заклинювання якоря електромотору. Мастило підшипників виробляється через один-два роки використання. Для усунення необхідно розібрати кавомолку, очистити і змастити підшипники. Змащування потрібно здійснювати раз на рік за допомогою машинного або мінерального масла.

б) Обмoтка електродвигуна перестала працювати. При виявленні межвиткового замикання або обриву ремонт кавомолки Львів вимагає більше часу. Можлива навіть заміна чи перемотування електродвигуна. Іноді легше купити нову кавомолку.

в) Чacткoвий вихiд з ладу двигунa, перегoряння однієї з обмoток. Буде пoтрібнa дiагностика, склaдний рeмонт: пeремотування або дорoга зaмiна.

  1. У кавомолок можуть зустрічатися поломки конденсатора на електричній платі у вигляді здуття. В такому випадку конденсатор необхідно замінити.
  2. Неісправность вузла роботи електроланок. Перевірка починається з блоку контактів підошви. Для цього, слід переконатися, що на контактах є 220В, застосовуючи мультиметр або інший покажчик напруги.

Потім перевіряють кінцевик безпеки, блокіратор випадкового пуску. Це невеликий мікроперемикач. При натисканні на кінцевик має відбуватися замикання ланцюга.

  1. Найпростіша причина поломки кавомолки – засмічення. Під гвинт кавомолки нерідко потрапляють і застряють кавовий порошок і зовнішнє сміття. Вони іноді скупчуються всередині корпусу дешевих моделей, перегріваючи мотор.
  2. Чутливі датчики іноді призводять до відмови роботи апарату. Кавомолки забезпечені запобіжниками, при абсолютно не закритій кришці не дозволяють запуску мотора. Датчики фіксують недостатню герметичність навіть якщо в пази потрапив порошок кави.
  3. Ступор ротаційного гвинта відбудеться, якщо використовувати прилад не за призначенням. Для промивки втулки і гвинта можна використовувати спирт. Спирт, що швидко випаровується, не підвищує вологість всередині приладу.
  4. Млинкові кавомолки часто ламаються через порушення в електроніці. Зокрема, відбувається поломка конденсатора. Його замінити легко, маючи під рукою пaяльник і припoй, аналог конденсатора легко підібрати в магазині радіодеталей.

  1. Іноді ротаційний гвинт може не відкручуватися. Він може забитися у осі або заіржавіти. Для усунення несправності треба капнути спиртом і залишити на деякий час. У разі деформування пластикової основи, що тримає лопаті, її потрібно розсвердлювати, або вплавляти гвинт або цвях і виймати.
  2. Зупинки при включеній кнопці пуску.
  3. Можливо зносилися щітки, потрібна їх заміна.
  4. Забруднення колектора двигуна. Колектор очищається, протирається тканиною, змоченою в спирті. Можна витерти спиртом весь колектор, якщо на ньому скупчився бруд.
  5. Несправності ножа: затуплення ножа і вимога заміни, тріщина або злам на ножі; потрібно провести заміну на аналогічну модель.
  6. Забруднення деталей конструкції кавовим пилом;
  7. Іржа на обертових деталях;
  8. Кавомолка не реагує на пускову кнопку. Може бути пускова кнопка несправна. Для ремонту потрібно очистити від кавової пилу, що осів на місцях з’єднання.
  9. Тріщина в пластиковій кришці або пластиковій частині корпусу. Незначні пошкодження можна заклеїти епоксидним клеєм, термоклеем або методом холодного зварювання.
  10. На електричні елементи можуть потрапити продукти, що перемелюються.
  11. Вихід з ладу мікросхем це питання для сервісного центру.

Як розібрати кавомолку

Перш ніж приступити до ремонту кавомолки Львів необхідно переконатися, що вилка вийнята з розетки, апарат відключений від напруги.

Так як при розбиранні можуть сипатися продукти зносу і залишки меленої кави, прилад потрібно розбирати на підстилці, можливо з газети.

При розбиранні краще не сподіватися на пам’ять, а ставити мітки на деталі для зворотного збирання без помилок.

Для того, щоб розібрати кавомолку, потрібно знати схему пристрою. Майже всі кавомолки практично мають однакову конструкцію, але у різних брендів збірка відрізняється. Треба відзначити, що існує всього кілька типів кавомолок. Також, прийняті стандартизовані схеми компонування пристроїв. Однак, різні бренди використовують унікальний алгоритм розборки виробу. Наприклад, дві різні моделі кавомолок Бош розбираються різними способами.

Зазвичай кавомолки розбираються просто і для цього достатньо відкрутити 2-3 саморізи знизу корпусу для зняття кришки дна. Однак є моделі, де треба повозитися з засувками. Наприклад, у моделі Борк j700 спершу потрібно відкручувати гайки з шайбою ручки перемикача помелу, щоб дістати до друкованої плати. Для розбирання ж кавомолки Алмаз спочатку потрібно провернути днище і зняти його з зачепів в корпусі.

А модель Вітек 1540 розбирати можуть тільки в сервісі.

Кавомолки жорнового типу мають своєрідний алгоритм розбирання мeханізму помелу і все залeжить від кoнкретнoї мoделі пристрою. Однак вони мають однакову схему. Три-чотири болти закріплюють конічні жорна на привідний вал. Процес їх відгвинчування нескладний. Тільки при складанні потрібно простежити за тим, щоб гoловки бoлтів повністю були вкручені в свої місця.

При незатягнутих болтах кавомолка може згоріти або в помел постійно буде потрапляти дрібний металевий пил головки кріплення.

Будова кавомолок

До 80% частки простору в корпусі кавомолки займає електромотор. Під кавові зерна залишається решта площі. Жорновая кавомолка складається з трьох відсіків. У перший засипається обсмажені зерна кави. У другому відбувається безпосередньо обробка, тобто процес подрібнення. Третя призначена для готової продукції – меленої кави.

У роторному механізмі є тільки один бункер для зерна кави, де відбувається переробка. Мелена вже кава переміщається в іншу ємність. Кавомолки оснащують блокуванням двигуна при відкритій кришці і захистом від перегріву. У багатьох моделях додають імпульсний режим для коротких зупинок двигуна при дробленні твердих продуктів. Таймер в ротаційних кавомолках потрібен для регулювання ступеня помелу. У жорнових є регулятор ступеня помелу. Досягається це збільшенням або зменшенням проміжку між жорнами.

Конструкція роторної кавомолки: корпус, металева чаша, дво-, рідше четирилопатівний гвинт, передаючій шток, мотор і провід, кришка.

Щоб їх розібрати, потрібно виконати наступні кроки:

  • Прибрати кришку.
  • Від’єднати дно. У радянських приладах воно фіксується гвинтами під хрестову викрутку, в сучасних зазвичай просто підважується і знімається.
  • По центру затиснутий викруткою гвинт.
  • Обережно відкрутити роторний гвинт (в тому ж напрямку, в якому він перемелює каву).
  • Зняти гвинт і чашу.
  • Демонтувати основний корпус.
  • Жорнові кавомолки розбираються за однаковим принципом.
  • Демонтувати всі вертушки. Від’єднати дно. Відвернути 4 саморези по периметру і зняти верхню частину.
  • Зняти чашу для кави. Очистити залишки кави. Демонтувати диск, що регулює помел, обертаючи за годинниковою стрілкою. Зняти верхній нерухомий ніж жерновов.Для подальшої чистки – прибрати амортизуючі пружини.

Ремонт кавомолок в сервіс центрах

Кавомолки можна також відремонтувати у виробників і постачальників запчастин. Ремонт кавомолок Львів в сервіс центрах виробників коштує дорого. Наприклад, ремонт кавомолки різних моделей Baratza у виробника коштують від 40 $ до 90 $, а заміна жорен – від 29 $ до 60 $.

Для ремонту необхідно заповнити реєстраційну форму на сайті виробника і відправити кавомолку через пошту.

Сервіс центри в Україні на своїх сайтах не вказують вартість ремонту. Вказана ціна доставки – 70 гривень. Вони пропонують безкоштовну діагностику, гарантію на виконані роботи до 1,5 року, дотримання встановлених термінів ремонту, виїзд майстра, систему знижок, кур’єрську доставку, ремонт за годину, сертифікованих майстрів, а також власний склад запчастин. Обіцяють озвучити ціну перед ремонтом.

Можна знайти десяток сервіс центрів по ремонту кавомолки у Львові. Вартість послуги вони також не вказують.

Приклад ремонту кавомолки своїми руками

Кавомолка – нескладний апарат, але у нього є свої нюанси:

  • По-перше, для хорошого подрібнення потрібна висока швидкість обертів вала двигуна з ножем.
  • По-друге, потрібна велика потужність, щоб подрібнити тверді зерна.

Все це дає значне навантаження на двигун і інші елементи приладу.  Не дарма, в інструкції не рекомендується використовувати апарат більше кількох десятків секунд.

На фото кавомолка, яка не включається і не реагує ні на які регулювання.  Але є і хороші моменти.  Вона не димить і не видає запах горілого.

Працювати вона перестала тоді, коли її господиня захотіла подрібнити в ній суху траву, типу м’яти.

Через кілька секунд після початку роботи, прилад загудів і вимкнувся.  Повторне включення нічого не дало.  Скільки було таких включень – невідомо.

Щоб дізнатися, що ж з нею сталося, слід дістатися до її «нутрощів».  Виймаємо чашу і знімаємо завантажувальний контейнер, поворотом його по колу.

Тепер перевернувши прилад верх дном, відкручуємо його нижні гвинти.

Вони можуть ховатися під гумовими ніжками, які потрібно видалити.

Далі, підняти корпус і виявляємо з’єднання мережевого шнура і торець двигуна.

У днищі є спеціальний стопор на пружині.  Його слід акуратно зняти.  Він потрібен для блокування чаші.

Також цей елемент при знятті контейнера впливає на мікроперемикач і обриває ланцюг живлення.  Потрібно це для того, щоб подрібнений порошок сипався тільки тоді, коли чаша на місці, а не повз неї.

Тепер, відкручуємо гвинти в глибині корпусу.  Знявши цей елемент, можна буде детально оглянути двигун.

Переконавшись, що все гвинти відкручені і корпус рухається, знімаємо його.

Тепер можна побачити марку і дані двигуна.

Огляд обмотки показав відсутність потемніння дротів від перегріву.

Як обмотка статора, так і ротора, були в ідеальному стані.  Потрібно було перевірити навісні елементи двигуна.  Це термозапобіжник і запобіжники плавкі.  Їх тут було 2 шт.  Прозвонка термозапобіжника показала його працездатність.  Він «звонився» накоротко.

Два плавких запобіжника також були цілі.  Але все ж, двигун не піддавався обертанню.  Стало зрозуміло, що його «клинить» намотана на вал трава.  Але завдяки тому, що термореле при кожній спробі включення, відключало двигун, що нагрівається, його обмотки не постраждали.  Чому не перегоріли запобіжники – невідомо.  Мабуть температура нагріву була більше, ніж струм в ланцюзі.  Щоб звільнити двигун від «клину», потрібно було розібрати механічну частину кавомолки та почистити її від трави.  Для цього відкручуємо наступні гвинти на блоці механіки.

Далі, знімаємо верхню кришку, підковирнувши з’єднання ножем.

Засувки звільнилися і зсередини посипалися фрагменти подрібненої трави.

На верхній частині розташована плата управління і живлення, а також мікроперемикач або «кінцевик», для блокування роботи ножів при знятому контейнері для зерен.

Все це треба вичистити від сміття.  Елементи плати без видимих ​​дефектів.  Щоб дістатися до ножів, потрібно зняти елементи механіки регулювання рівня помелу.  Це бічне колесо і шестерня.

Відкручуємо гвинт шестерні і три гвинта по колу воронки ножа.

Пластмасова воронка знімається і тепер можна чистити ділянки навколо ножа.

Щоб ніж не обертався, зі зворотного боку вала двигуна є проріз, куди можна вставити пряму викрутку і тримати вал з ножем.

Другою рукою чистимо ножі від спресованої трави.

Далі, відкручуємо ніж, обертаючи його проти годинникової стрілки.

Після, видаляємо гвинти, які утримують кришку під ножем.

Коли три гвинта будуть відкручені, знімаємо кришку.  Під нею знаходяться елементи кріплення двигуна.  Ці чотири гвинти також потрібно відкрутити.  Вони знаходяться під пластмасовими заглушками.

Тепер можна легко зняти мотор і також почистити його.

Крім очищення від трави, двигун бажано змастити.  Для цього знімаємо передній і задній тримач з латунними вставками і змазування їх.

Змастити можна також вал в місці зіткнення з втулками.  Для цього використовуємо литол.

Перед нанесенням, з цих деталей потрібно видалити старе мастило і бруд, ганчіркою змоченою в спирті.

Коли всі роботи будуть закінчені, збираємо кавомолку в зворотному порядку.  Встановлюючи двигун, перевіряємо плавність обертання його вала.  Також не забуваємо про блокування чаші.  Її потрібно не забути встановити на місце.  Інакше чаша буде випадати, а прилад не запускатися.

Коли прилад буде повністю зібраний, перевіряємо його роботу.

Які можна зробити висновки з цієї поломки?

По-перше, ніколи не використовувати кавомолку не за призначенням.

По-друге, не включати прилад без навантаження, тобто зерен.  При цьому обороти стають занадто високі, що може привести до виходу з ладу контактної частини ротора.

І по-третє, не працювати кавомолкою занадто довго, щоб не перегрівати двигун.

У випадку з цією кавомолкою все закінчилося не так погано.

Будь пристрій без термозахисту, двигуну настав би кінець, власне як і самій кавомолці.

На цьому все.  Вдалих вам ремонтів!