Ремонт  автосигналізацій Львів. Скільки б не говорили, що автомобіль не розкіш, а засіб пересування, для більшості автомобілістів він є статусною річчю. Втім, важко сказати, що пріоритетне – престиж чи зручність. Важливим є те, що коли його викрадають, власнику доводиться дуже несолодко. Для того щоб цього не відбувалося, слід поставити сигналізацію на автомобіль і спати спокійно.

Для деяких засіб пересування служить притулком від сімейних чвар і другою домівкою під час ділових поїздок по країні. Для таких людей пропажа особистого автотранспорту – справжня трагедія. Саме тому захист від викрадення і своєчасний ремонт автосигналізації Львів є найважливішою складовою безпеки і запорукою нормального життя.

Питання ремонту сигналізації автомобіля так чи інакше постає в процесі його експлуатації. Механічні пошкодження самого автомобіля в результаті ДТП, прояв прихованих дефектів пристроїв, вихід з ладу процесорів, пошкодження електросхем і інші чинники можуть вивести систему з ладу. З огляду на високотехнологічність сучасного радіоелектронного і електромеханічного устаткування систем автосигналізацій, його ремонт рекомендується проводити в спеціалізованих майстернях. Природно, його можна зробити і в невеликій автомайстерні як, втім, і вдома, але за умови наявності висококласного фахівця в області охоронних систем і достатнього запасу комплектуючих.

Штат спеціалізованих центрів по монтажу автомобільних охоронних систем передбачає укомплектованість професіоналами, що мають можливість постійно підвищувати свою кваліфікацію.

Якщо якісна сигналізація добре зафіксована з ладу вона не виходить. Якщо ж ремонт автосигналізації Львів необхідний, то на Вашому автомобілі встановили неякісну сигналку, або встановлення некоректне, або те і інше.

Неякісна сигналізація схожа на справжню. Буває, її видає ціна. Ті, хто купують подібні речі, потрапляють в неприємні історії, вони готові до пригод. У важку ситуацію потрапляють ті, хто купує автосигналку за адекватною ціною, а потім ремонтники їх шокують пропозицією викинути цю нісенітницю і купити нормальну сигналку. Тут вже треба дивитися, що купуєш.

Іноді в необхідність ремонту автосигналізації Львів потрапляють ті,хто піддався ілюзії, що встановлення автосигналки – нікчемна справа і поставили її самостійно. Сильно економні платять два рази, один раз – за демонтаж того, що вони наваяли, адругий – за нормальне встановлення.

Буває, що ремонт, налаштування або заміна брелока викликані прозаїчними речами. Брелок губиться, потрапляє під колесо, у воду, суп або у руки любителя «налаштувати ще краще». Для віх цих випадків потрібен або новий брелок, або налаштування існуючого. Операція не з дорогих і проста, хто знає питання. Охоронна система – досить специфічна річ. В ній є безліч моментів, про які виробники не розповідають широкому загалу. Охоронна система без секретів – не охоронна система. Ті, хто такі системи встановлює, такими секретами володіють.

Ремонт автосигналізації Львів, здійснений фахівцями центрів, має гарантію якості. Такий спеціалізований центр має компанія FIXME. Звернувшись до нас, клієнту не варто турбуватися про пошук деталей, що вийшли з ладу, або комплектуючих пристроїв, все необхідне фахівці підберуть тут же, в магазині компанії FIXME.

У центрі можливий ремонт пульта автосигналізації або підбір аналога

Ще одним безперечним плюсом звернення в спеціалізований центр є можливість удосконалення охоронної системи на основі вже наявного обладнання. Якщо первинний монтаж був проведений недостатньо кваліфіковано, фахівці приведуть його в ефективний стан. Важливим фактором довговічного використання обладнання автосигналізації в процесі його експлуатації буде можливість сервісного обслуговування пристроїв фахівцями, які здійснили його ремонт. Автовласник завжди зможе звернутися до професіонала, що знає саме його систему устаткування, що значно спростить і тестування, і поточне налагодження. Реально отримати консультацію віддалено в телефонному режимі.

Всі перераховані переваги дозволяють віддати перевагу ремонту автосигналізації Львів в спеціалізованих центрах компанії FIXME.

Де і як зробити ремонт пошкоджень автосигналізації самостійно

Стан роботи протиугонної системи грає важливу роль в забезпеченні безпеки автомобіля. Поява несправностей зробить машину вразливою для викрадачів. Тому автовласники повинні вміти розбиратися в ознаках і причини несправності, щоб при необхідності провести ремонт сигналізації самостійно.

Причини і ознаки несправностей

Почнемо з опису причин і ознак неполадок автомобільної сигналізації:

  1. Несправності, пов’язані з живленням. Проблеми можуть торкнутися як пульта управління протиугонною установкою, так і обладнання, встановленого безпосередньо в автомобілі. Якщо відбуваються скачки напруги, це може привести до виходу з ладу електрообладнання. У разі відсутності живлення станеться знеструмлення сигналізації, оскільки акумуляторна батарея розрядиться. Одним із симптомів проблеми – машина не реагує на команди, що відправляються брелоком. Причина може полягати в розрядженій батареї, тоді індикатор, а також екран пульта відключиться. Якщо акумулятор брелока розряджається, одним з ознак є зниження радіуса дії пристрою.
  2. Несправності, пов’язані з електроланцюгом. В результаті тривалої експлуатації, температурних перепадів, а також впливу вологості контакти проводки можуть окислюватися і псуватися. В результаті напруга не може проходити по ланцюгах. Це ж відбувається при пошкодженні проводів. Проблема іноді пов’язана з встановленням додаткових пристроїв і приладів або спробою викрадення транспортного засобу. Несправності в проводці часто пов’язані з виходом з ладу запобіжних пристроїв. Ознаки проблеми будуть аналогічними – протиугонна установка не реагує на команди, які вирушають з брелока. Але сам пульт працездатний.
  3. Наступна причина – збої в роботі програмного забезпечення автосигналізації. Неполадки в роботі центрального блоку, який виконує функцію управління системою, приведуть до її некоректної роботи. Сигналка почне «глючити» – спрацьовувати без причини, не відключати або не включати охоронний режим, блокувати двигун і т. ін.

  1. Багато автовласників називають поломкою помилкові спрацьовування сигналізації. Але такі неполадки зазвичай пов’язані з помилками, допущеними при встановленні і настройці системи. Наприклад, дуже висока чутливість контролерів удару призведе до частого спрацьовування датчиків. Вони будуть реагувати на вібрації від інших машин, що проїжджають повз, дотику тварин, на гучний звук і навіть на вітер. Якщо чутливість контролерів налаштована вірно, але вони встановлені неправильно, наприклад, на пластмасову основу, пристрої все одно будуть реагувати некоректно. Пластик – матеріал, що підсилює вібрації, а саме на них реагують датчики. У разі нагрівання пластмаса розширюється, а це також призведе до активації контролерів.
  2. Причина може бути пов’язана з неполадками у функціонуванні пульта управління. Якщо пристрій ламається або не функціонує належним чином, керуючий модуль не зможе приймати команди від сигналізації. Це відбувається в результаті зносу і пошкоджень механічного або фізичного характеру, пов’язані з падінням пристрою або попаданням на його схему води.
  3. Проблеми у функціонуванні протиугонної установки можуть виникнути при роботі на сильному холоді. Якщо температура повітря нижче допустимої, дозволеної виробником, виникнуть складності в час передавання або приймання сигналів.

Всі несправності умовно поділяються на два типи – механічні або апаратні.

Як знайти і усунути несправність?

Перш ніж виробити ремонт автосигналізації Львів своїми руками, слід визначити причину проблеми:

  1. Діагностика починається з пульта управління. Проводиться візуальна перевірка пристрою на можливі пошкодження. Треба переконатися в тому, що сліди води на брелоку відсутні. Якщо пристрій потрапляв в воду, то всередині пульта, на зворотному боці кришки, ви побачите конденсат. Якщо девайс включиться після «купання», він буде функціонувати некоректно. Для видалення слідів вологи покладіть брелок поруч з батареєю або на сонці, але пам’ятайте, що тривалий вплив сонячних променів для пристрою буде шкідливим.
  2. Якщо слідів води або пошкоджень немає, але сигналка відмовляється реагувати на команди пульта, причина може полягати в магнітних перешкодах або самій протиугоінній установці. Щоб переконатися у відсутності перешкод, піднесіть пульт до антенного адаптера, встановленого в салоні машини, і натисніть на кнопку. При відсутності будь-якої реакції змінюється батарейка на брелоку. Якщо все залишилося так само, приступаємо до наступного етапу.
  3. Потім проводиться перевірка живлення. Для цього буде потрібен мультиметр. Щупи тестера підключаються до клем акумуляторної батареї, після чого двигун машини запускається. Контакти АКБ треба попередньо зачистити від бруду і окислення. На екрані мультиметра з’являться цифри в діапазоні від 13,5 до 14 вольт. Якщо тестер показує більш 14,2 В, це говорить про те, що заряд акумулятора знижений і генераторний пристрій функціонує в посиленому режимі для його заряду. У холодну пору року це вважається нормальним, оскільки при низьких температурах за одну ніч акумулятор втрачає частину заряду. Якщо величина напруги при заведеному двигуні менше 13 вольт, це свідчить про те, що АКБ недоотримує заряд. Спробуйте вимкнути всі електроприлади і зробити вимір заново. Перед діагностикою зверніть увагу на клеми – вони будуть цілими або пошкодженими. Низький заряд акумулятора може бути пов’язаний з нестачею розчину електроліту в банках. Якщо рідини мало, її рівень треба доповнити дистильованою водою.

  1. Якщо акумулятор заряджений, проводиться діагностика електроланок тестером. Треба продзвонити всі контакти. Також проводиться візуальна діагностика електроланок на предмет цілісності. Приділіть увагу перевірці запобіжних пристроїв. Запобіжники, що вийшли, підлягають заміні, також змінюються пошкоджені дроти, ремонтувати їх недоцільно. Нові кабелі рекомендуємо додатково обмотати ізоляційною стрічкою, щоб не допустити їх пошкодження.
  2. Якщо причина неполадок виявлено не була, то її треба шукати в дефектах керуючого модуля. Демонтуйте пристрій і огляньте його з усіх боків. Якщо на роз’ємі є пошкоджені контакти, штекер підлягає заміні. Можна розібрати керуючий модуль, щоб перевірити наявність вологи всередині. Наявність слідів вологи видаляється так само, як у випадку з пультом. Закислені контакти зачищаються. Якщо пристрій цілий і його плата не пошкоджена, причина може полягати в збоях програми. Буде потрібно віднести блок управління фахівцям для обнулення програми і перепрошивки пристрою.

Ремонт і перепрошивку керуючого модуля краще довірити фахівцям, щоб остаточно не зламати пристрій.