Ремонт акустичних систем Львів.  Природне бажання будь-якого шанувальника музики – отримувати задоволення від чистого багатогранного звучання улюблених музичних творів. Якість і стан акустики в цьому плані відіграють не останню роль, адже чистий звук необхідний для більш тонкого і рівного сприйняття музики.

Акустичні системи міцно увійшли в життя справжніх цінителів музики, які вже ні дня не можуть провести без потужного і якісного звучання улюблених композицій. На жаль, будь-яка техніка рано чи пізно ламається, тому при спотворенні або повній відсутності звуку в музичному центрі цілком може знадобитися ремонт акустичних систем.

Багато хто намагається зробити ремонт акустичних систем у Львові своімі силами. Але потрібно пам’ятати, що подальша робота і акустика вашого обладнання будуть залежати від якісного і професійного ремонту. Нерідко, дефектом може виступати фабричний брак, який також впливає на якість звуків, що видаються з ваших колонок. Розібратися в причині поломки і здійснити ремонт акустичних систем Львів вам допоможу в нашій майстерні по ремонту техніки, щоб ви знову змогли насолоджуватися гарними і улюбленими звуками ваших акустичних систем.

Основні несправності

Як показує практика, все поломки, пов’язані з акустичними системами, можна віднести до декількох груп:

  • несправності блоку живлення, що виникають в результаті перепадів напруги або тривалого прослуховування музики на максимальній гучності;
  • обрив динаміка, головним симптомом якого є поява сторонніх звуків, таких як тріск або хрипи. Для профілактики цих поломок досить використовувати потужність акустики на 70-80% від номінальної;
  • обрив кабелю, який найчастіше відбувається від недбалого підключення або відключення.

Види ремонту

Поломки звукової апаратури можуть бути найрізноманітнішими, відповідно і ремонт акустичних систем Львів можна розділити на кілька категорій, залежно від складності:

  • простий ремонт, який не вимагає заміни деталей або окремих блоків;
  • складний ремонт, при якому відбувається повна або часткова заміна комплектуючих;
  • реставрація, яка часто потрібна після самостійного ремонту, очищення від корозії або усунення механічних пошкоджень;
  • профілактика – налагодження робочих параметрів, регулювання, змащення або механічна очистка.

Ми пропонуємо ряд ремонтних робіт різної акустичної конфігурації:

  • Акустична система на рівні ПК, музичних плеєрів, іншої побутової техніки;
  • Акустична система високого рівня. Наприклад, апаратура, якою користуються в ресторанах, нічних клубах, при різних заходах з використанням потужних підсилювачів;

Як замовити ремонт акустичних систем?

Наші майстри виконують роботу різного ступеня конфігурації вашої акустичної системи. Для цього вам просто потрібно зателефонувати за вказаними телефонами і майстер в короткі терміни приїде до вас додому або в потрібне місце, за бажанням, на діагностику вашої апаратури. А якщо ви залишите заявку на діагностику на нашому сайті, то ви отримаєте разову знижку на ремонт в розмірі 10% від загальної вартості послуг за ремонт і комплектуючі. Вся діагностика нашими фахівцями проводиться абсолютно безкоштовно, з подробицями ви можете ознайомитися у оператора. Не варто забувати, що від якісної і професійної діагностики залежить подальший ремонт акустичних систем Львів і відповідно термін служби вашого пристрою.

Чому варто здійснити ремонт акустичних систем в Києві у нас?

Фахівці компанії FIXME завжди раді допомогти своїм клієнтам у вирішенні проблем, пов’язаних зі звуком. Фахівці високої кваліфікації виробляють:

  • якісний ремонт акустичних систем;
  • швидку і точну діагностику несправностей;
  • гарантійне обслуговування;
  • консультування користувачів акустичних систем з усіх питань в сфері їх компетенції.

Маючи свій склад запчастин, ми не працюємо з посередниками, відповідно наші деталі коштують дешевше. А це немало важливо, адже ми пропонуємо найнижчі ціни за хорошу якість. Цінова політика у нас незмінна і ми відштовхуємося від фіксованої ціни, поставленої нашими майстрами, не завищуючи в подальшому ціну роботи по ремонту ваших акустичних систем. Комплектуючі для ремонту підбираються, враховуючи характеристики вашої техніки. Вартість наших послуг буде прийнятна для вас.

Ремонт здійснюється за допомогою сучасного паяльного та вимірювального обладнання, для різного ступеня конфігурації акустичних систем.

Наші майстри мають необхідний досвід роботи, щоб в найкоротші терміни здійснити ремонт техніки, як на низькому рівні, так і на професійному. Тим самим ми гарантуємо високу якість і післягарантійне обслуговування. Удосконалюємо наші знання, крокуючи в ногу з часом і з новими технологіями, ми спостерігаємо за нововведеннями в цій області і розвиваємося. У нас укомплектований штат професіоналів, які люблять свою роботу і виконують ваші замовлення в стислі терміни.

Якщо ви не знаєте, що сталося з вашою акустичною системою, або вас не влаштовує звук, видаваний з ваших колонок, тоді негайно телефонуйте нам.

Фахівці компанії FIXME швидко і якісно проведуть ремонт акустичних систем будь-якої складності. Всі види ремонту та обслуговування професійної акустики. Низькі ціни і тривала гарантія на всі види виконуваних робіт. Ремонт акустичних систем Львів в компанії FIXME – гарантія якості і швидке виконання всіх видів ремонтних робіт. Точна діагностика і оригінальні запасні частини, а також офіційна гарантія. Ми змусимо обладнання звучати правильно!

Фахівці компанії FIXME повернуть до життя будь-яке обладнання, так чи інакше пов’язане з відтворенням звуку:

  • ремонт акустики будь-якої складності;
  • профілактика і відновлення працездатності синтезаторів, підсилювачів звуку, мікшерів, DJ-обладнання;
  • ремонт і налаштування звуковідтворювальної апаратури будь-якого року випуску з різними поломками.

Компанія FIXME має все необхідне для якісної діагностики і кваліфікованого ремонту навіть самого складного звукового обладнання. Професійні майстри пройшли спеціальну підготовку в навчальних центрах і напрацювали великий практичний досвід, який дозволяє знаходити і усувати навіть найдрібніші несправності і повертати музичному обладнанню первозданну чистоту звуку.

Не намагайтеся ремонтувати самостійно

Ми розуміємо, що в разі поломки складного музичного обладнання, першою дією його власника буде спроба самостійного ремонту акустичних систем Львів . Як показує практика, це рано чи пізно призведе до збільшення вартості наступних кваліфікованих ремонтних робіт або до повної неможливості відновлення працездатності обладнання.

Саме тому при найменших ознаках неправильної роботи дорогої акустики слід негайно звертатися в спеціалізовані майстерні.

Від правильно проведеної діагностики значною мірою залежить якість ремонту, тому наші фахівці ще перед початком ремонту до дрібниць розберуться в причинах, що викликали поломку, а потім оперативно усунуть її. А після закінчення ремонтних робіт вони ж проведуть точне налаштування параметрів звучання, щоб музичне обладнання незмінно радувало вас високою якістю звуку протягом багатьох років.

До питання про модернізацію акустичних систем

На жаль хороші акустичні системи коштують і хороших грошей. А їх зазвичай немає, і що ж робити в такому випадку? Є два шляхи (як завжди в Україні третього не дано) – плекати нездійсненну мрію і збирати, або слухати старий мотлох з усіма його застарілими дефектами і недоліками.

І ось на радість всім українським аудіофілам щодо нульового достатку якась столична торгова фірма в своєму барвистому буклеті запропонувала просто чудовий вихід із тупикової ситуації (нарешті є третій шлях і для України) – беремо чемпіонські дроти, докуповуємо до них хороші конденсатори, набуваємо хороші резистори, і з’єднуємо все це за допомогою кращого в світі припою і т.ін. і т.п.

Бажано набрати баксів на триста, а краще на півтисячі, ставите замість старої погані і тільки після цього поллється музика з ваших S-90 або «Корветів». Після цього десятки, а то і сотні аудіофилів збилися з ніг у пошуку, перш за все якихось грошей, а потім і справді непересічних мулькінкапів і різних аудіовотних проводів і припоїв.

Багаторічний досвід модернізації відчизняних і ненаших акустичних систем в ціновій категорії від 200 грн. до 3000 $ підтверджує стару як світ істину – чудес на цьому світі не буває. Якщо всередині стоїть кривої фільтр, то він кривим і залишиться, якщо був кривим динамік, то кривим він і залишиться, незважаючи на заміну комплектуючих свідомо більш якісними. Найчастіше звук виявиться гірше за попередній за рахунок штучної оголеності дефектів, так витрачених даремно грошей.

Більшість вітчизняних АС по добротності виконання просто на голову вище буржуйських при ціні до 600-800 $. Ось тільки зі звуком інша справа.

Справа вся в тому, що розробникам і виробникам потрібно було втиснутися в рамки ГОСТу, а якою ціною і для чого – ніхто вже не пам’ятає.

Знову ж з досвіду ремонту і аналізу великої кількості АС різних фірм була нами виведена проста формула: АС з нерівномірністю частотної характеристики в 15-20 дБ добре грати не можуть, при будь-якій комплектації, а ось при 3-10 дБ можуть грати, а можуть і не грати. Та ж картина з фазовими і лінійними характеристиками.

Багато речей стали зрозумілими в процесі довгої праці по створенню власного вимірювального комплексу, а потім при розробці своїх методик якісної і кількісної оцінки деяких параметрів. Найголовнішим, параметром на нашу думку, є багаторазово всіма облаяний, як самий непотрібний – нерівномірність АЧХ. Все питання – як міряти і чому.

Наприклад, S-90 мають не найгіршу за рівномірності смугу, але звук явно не подарунок.

Якщо вимірювати цей параметр синусом, що не ковзає, або розраховувати його з реакції системи на ступінчастий імпульс, а інтерполювати на некорелірований по частоті, фазі і амплітуді сигнал (в перекладі на нормальну українську мову – це білий шум), то виявиться, що не все так вже гаразд у королівстві Данському.

В результаті незліченних вимірів, довгих прослуховувань і порівнянь виявилося, що при істотній (більше 2 дБ) відмінності АЧХ виміряних одного разу на шумі, а потім на синусі – звуку не чекай.

Виявляється, що відмінності у вимірах на шумі і на синусі вказують і на бовтанку у великих межах ФЧХ, і на явно невдалу перехідну характеристику і ще на багато чого невдалого. Коли ми вимірюємо спотворення, то перш за все звертаємо увагу на спектр гармонік, так як саме його видом визначається «жорсткість, м’якість, легкість» та інші езотеричні терміни при суб’єктивній оцінці звуку.

При рівні 2-й більше 3-й і при 4-й на рівні шумів – все в порядку, якщо навпаки, то залишається багато приводів для серйозної роботи.

Часом єдиний вихід – хірургічне втручання, тобто модернізації. Подивимося, що можна зробити з S-90 і всіх її численних клонів колись найпопулярніших в СРСР.

При переробці акустичної системи з приладів бажано мати генератор ЗЧ з низькоомним виходом, осцилограф, вольтметр, авометр. Прилади складніше, типу частотоміра, вимірювача імітанса, спектроаналізатора мати бажано, але нормальна людина їх зазвичай не має, так що спробуємо обійтися без них. Ну їдьмо.

Насамперед розберемо акустичну систему. Виймемо динаміки і виміряємо резонансну частоту НЧ динаміка; як це зробити – не написано хіба що на парканах. Потім з’ясуємо обсяг ящика акустичної системи (як це зробити, знає кожен, який закінчив школу).

Порахуємо еквівалентний обсяг головки (він в будь-якому випадку виявиться 90-100 літрів для головок з гумовим підвісом і 120-130 літрів для головок з пінополіуретановим підвісом). Тут стає зрозуміло, що далі так жити не можна.

Почнемо будувати ящик. Як його обсяг наростити до 60-70 літрів – це справа рук і смаку самого потопаючого, але відразу обмовимося, що в колишньому обсязі ми ніколи не доб’ємося нормального, тобто  що НЕ бубонить басу. Фазоінвертору доведеться зробити обрізання, скоротивши його до 20-30 см. (по середній лінії), тому що налаштований він так, щоб можна було в паспорті написати 20-20000. Не спокушайтеся цифрами, адже самі знаєте, що на сараях пишуть, і що там всередині.

Якщо Ви при обсязі 65-70 л. отримаєте за рівнем +/- 3дБ 40 Гц – це добре, панове, а при 100 – можете і 30 Гц, але дружина вб’є. Вибір за вами.

Другий етап – зберіться з духом і викиньте СЧ динамік з гордою назвою 15ГД-11 (20ГДС-1) – гіршого посередника і придумати не можна тому що зроблений він проти всіх правил, за якими їх роблять у всьому світі. Доведеться змиритися з неминучим і витратити 80-140 гривень за пару динаміків 30ГДС-1, вони-то якраз зроблені за всіма правилами (крім, можливо дуже високою Fр = 400-450 Гц). Недолік їх тільки в тому, що зібрані вони найчастіше дуже неакуратно.

Найбільш часто зустрічаються дефекти – сміття в магнітному зазорі і невідцентрованість. Визначити їх можна по характерному похрюкуванню при натисканні на дифузор в районі приклеювання ковпачка до дифузора. Такі динаміки брати не слід. Решта нам цілком згодяться.

Третій етап – пищалка. Підключимо її до генератора, і прогнавши в діапазоні 1500 – 25000 Гц, переконаємося у відсутності призвуків при подачі на неї напруги 3-4 В. В іншому випадку треба видалити пил, стружку з магнітного зазору, хоча краще довірити цю роботу фахівцю. Якщо купол пищалки з склотканини, то вже добре. Якщо з лавсану, то доведеться доопрацювати: відкрутити колечко з хрестиком, потім акуратно і рівномірно промазати підвіс і зовнішню третину купола невисихаючим складом (перхлорвініла, поліізобутелен і т.ін., що знайдете).

Четвертий етап – фільтри, дроти і контакти. Провід для внутрішньої розводки слід замінити на будь-які акустичні, вартістю від 1 $ за метр. Різницю між тим, що було і новими Ви помітите відразу, а ось різниця між ними і якимись супер-пупер помітна більш в ціні, ніж в якості (зростання ціни в залежності від якості найчастіше має квадратичну залежність, так що вибір залишається тільки за вами). Можливий варіант фільтра наведено нижче.

При цьому виходить найбільш лінійна АЧХ і ФЧХ, інше справа Вашого смаку. Якщо є можливість, перебуваючи в прохідних ланцюгах конденсатори на К73-11; К73-16; МБГЧ або що-небудь подібне на напругу понад 100 В. Сполучні клеми з чистої аудіофільскої оцинкованої сталі потрібно замінити на нікельовані або краще золочені, вартістю 1.5-3 $.

Можливо простіше виточити їх з міді або латуні, тільки доведеться очищати їх від оксиду хоча б раз на місяць. Крім усього Вам стане набагато легше на душі, коли відмовитеся від захисних металевих сіток, які дають стільки брязкоту і призвуків, скільки не треба ні Вам, ні кому іншому.

Після всіх праць зберіть все в купу, дотримуючись полярності. Сідайте і слухайте, і не турбуйтеся, що не все виявилося по Вашому смаку, адже ніхто і не обіцяв, що тепер S-90 поб’ють всі акустичні системи вартістю як мінімум в чотиризначному у.е.в класі, найголовніше – вони тепер грають!

Подібні маніпуляції можна виконати з будь-якими відчизняними акустичними системами. Можна також підняти чутливість на пару децибел, поліпшити динаміку, і т.ін. і т.п.